יום שני, 9 בינואר 2012

Machine 13


פחות זה יותר. יותר זה פחות. כאשר משלבים בין שני אלה, מקבלים לא רק יופי אלא גם איכות. מקדישים זמן רב יותר לבניה ומנסים להפחית במשקל, לשפר את האיכות של החלקים הקיימים - ויש לכם פנינה על גלגלים. מסמר הערב, יצירת אמנות מוטורית. זאק טיילור מפיניקס, אריזונה, מבלה את רוב זמנו באמנות הקעקועים ובבניית אופנועי קאסטום מהיסוד. פשוטו כמשמעו: הוא מפשיט את האופנוע עד השלדה ואז מתחיל את הבניה מחדש. שילוב של תחכום מכאני עם טעמו המבריק באמנות, מציגים לנו את ה-XL1200C שנת 2005. 





תשומת לב ללא דופי הושקע בכל מילימטר של האופנוע הזה. החל מיצירת אמנות יפנית מסורתית על מיכל דלק עם חתימתו "Machine 13" בחלקו העליון ועד לסעפות עטופות בעדינות וחיווט חשמל  - לא זמן ולא כסף לא נחסכו בבניה הזאת.





פרטים הקטנים של האופנוע הופכים לברורים יותר ויותר בכל שניה שאתם נועצים את מבטכם בתמונות. הגימור המלוטש של המנוע, מושב פשטני (לכאורה) אך נוח, הפשטת הקרביים במטרה להפחית משקל ומתלים נוצצים ויפיפיים. 



אם אתם מעוניינים לראות יצירות נוספות של זאק, פשוט תריצו חיפוש של Machine 13 באינטרנט. זאק הוא באמת אמן גדול והוא בונה אופנועים יפים. אנחנו בחורים של מכוניות מטבענו, אבל האופנוע הזה פשוט מדהים! עיצוב האמנותי באמת נדיר כאן, בדיוק כמו איכות הבניה של האופנוע. זה ברור שזאק עושה לא רק משהו שהוא אוהב, אלא הוא גם מאוד מוכשר בזה. עד הפעם הבאה - תהיו יצירתיים ושמרו על הדברים יפים.



מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה