יום שני, 9 בינואר 2012

Moneesh's RX-8


שנת 2011 הציגה לנו המון אנשים שהחליטו לנקוט בצעדים קיצוניים כדי לבנות משהו שבולט מהשאר, מה שהפך את הסצנה למקום יותר ויותר תחרותי. בנסיון להפריד את עצמם מן הטרנדים החדשניים שרצים באינטרנט, חלק מהאנשים לקחו את הדברים טיפה רחוק מדי. יליד מונטריאול, מוניש, לא הלך בדרך הזאת, במקום לבצע שינויים דרסטיים ברכב במטרה להיות שונה בכל מחיר, הוא פשוט הוסיף ל-RX-8 שלו כמה תוספות שמחמיאות לעיצוב המקורי של הרכב והתוצאה הסופית ללא ספק מדברת בעד עצמה.





אחרי שמוניש עבר על כל הבודי-קיטים עבור ה-RX-8 שלו שזמינים בשוק האפטרמארקט, הוא החליט להוסיף ליפ קדמי פשוט אך יעיל של EVO-R מקארבון, כתוספת לחזית הרכב. הליפ הזה באמת מוסיף מעט מהמראה האגרסיבי לחלק הקדמי, במיוחד בשילוב עם הנמכה סטטית קיצונית שהושגה בעזרת הקוילאוברים של Stance GR+. 





בחירת הג'אנטים לרכבו של מוניש נפלה על הסט של Enkei RPF-1 במידות 18X9.5 ו-18X10.5 עם אופסט 15 מסביב, העטופים בצמיגי Falken FK45 במידות 225/40 ו-245/40 בהתאמה. סט ג'אנטים בטוב טעם האלה ממלאים את ארבעת הפינות של המכונית היפה, איתם מוניש מנווט בכבישי מונטריאול האיומים במהירות הראויה למכונית ספורט אדומה. המכונית של מוניש היא תזכורת לכולם שלא חייבים להגזים עם התוספות כדי לבנות מכונית מושכת ויפה.











רשימת התוספות:



Wheels/Tires Suspension

  • 18×9.5 +15 (Black)
  • Falken FK452 225/40/18
  • Enkei RPF1 18×10.5 +15 (Black)
  • Falken FK452 245/40/18
  • Stance GR+ Coilovers

Interior/Exterior

  • EVO-R Carbon Fiber Front Lip
  • JDM Mazda Clear Corners
  • PIAA Plasma Ion Yellow Fog Lights
  • ShiftStyle Alcantara Shift Boot
  • V-LEDS Interior & Exterior LEDs

Performance

  • Agency Power Steel Braided Clutch Line
  • Axialflow Engineering Short Shifter
  • GTSPEC Aluminum Front Under Tray Cooling Panel
  • Hawk Performance Ceramic Brake Pads
  • K&N Typhoon V2 Intake
  • Optima RedTop Battery
  • Race Roots Clutch Pedal Reinforcement Bracket
  • Race Roots Radiator Air Diversion Panel

מקור: Stance Is Everything

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה