יום שני, 2 בינואר 2012

One Wild S14


בדיוק כשחשבתם שראיתם כבר את הכל, מישהו איפשהו מחליט להוסיף עוד קצת "תיבול" ליצירה המוטורית שלו. בשנים האחרונות, פלטפורמה של שלל הדורות של ה-S הפכה לנפוצה ביותר בקהילה של חובבי פיטמנט אגרסיבי של גלגלים, ויחד עם זה באים אתגרים חדשים. כולם רוצים לבלוט מאחרים, אבל רק מעטים מצליחים למשוך את זה לפרופורציות הנכונות. הגישה של סאן ווג, בעל הרכב, הייתה מעט מסוכנת ולא שגרתית, בהתחשב בעובדה שהרכב שלו הוא דיילי לכל דבר ועניין. צבע מבריק ו"שוויצרי", פיטמנט מגוחך של הגלגלים, כנף אחורית ענקית, והרשימה נמשכת עוד ועוד. אנחנו חושבים שאם המכונית הזאת לא תגרום לצוור שלכם להתפס, אז אנחנו לא יודעים מה כן. אל תשכחו להשאיר תגובה בתחתית הפוסט ולהגיד לנו מה אתם חושבים על ה-S14 המטורפת הזאת!





תאילנד כבר הספיקה להפתיע אותנו בזמן האחרון עם טונה של בניות איכותיות בסגנון VIP, אבל אנחנו לא יכולים לומר שציפינו לזה. החבר'ה מסדנה מקומית בשם Drop Car Shop עזרו לסאן לבנות את אחת ה-S14 המשובחות בתאילנד והכבוד הוא שלנו לחלוק את הרכב הזה איתכם. יחידת כוח SR20DET מצוידת בקיט טורבו  Greddy TD06, ווסטגייט של Greddy, פורק לחץ, אינטרקולר חזית של HKS וקולר שמן. אמנם יכול להיות שזה לא פראי באותה הרמה של מראה החיצוני של הרכב, אבל זה בהחלט עושה את העבודה. 



נחזור אל הצד החיצוני של הרכב, כי שם הוא זוהר במיוחד. קיט widebody מקארבון וקוולאר פשוט צוער "BADASS" וכאילו שלא די בכך, תראו את הכנף GT הענקית לצד הדיפיוזר האגרסיבי! זה נראה כמו משהו שרואים רק בסדרת הרובוטריקים. כשהגיע הזמן לרכוש סט ג'אנטים ראוי, הבחירה הראשונה של סאן הייתה סט אגרסיבי במיוחד של Work Equip שאתם רואים בתמונות. הם במידות 18X10.5 עם צמיגי 265/30/18 מקדימה ו-18X12 עם צמיגי 275/30/18 מאחור. לבסוף הרכב הונמך והוקשח בעזרת הקוילאוברים Tein Flex.















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה