יום רביעי, 8 בפברואר 2012

AUSTIN LEE’S VIP Y33 – A PRACTICE IN BALANCE


לפני כמעט שנתיים, הונדה סיביק EF של אוסטין לי הופיעה בבלוג של StanceWorks, ועד היום היא אחת הדוגמאות הטובות למכונית נקיה ויפה. אחרי זה הייתה 350Z עם מתלי אוויר ועכשיו קבלו את ה-Y33 שלו שעוצבה בצורה מאוד יפה. לא מפתיע שאוסטין דבק בשורשיו, משמע בניה פשוטה, נקיה והכל יושב במקום. המתכון הזה ששירת אותו היטב, הוליד 3 מכוניות מדהימות ומיוחדות, ואוסטין הוא רק בן 21. אולי מה שהכי עוזר לאוסטין לאורך הדרך שלו, זה העצמאות שלו והמקוריות בכל מה שקשור לסגנון העיצוב והשיפורים.





בעזרת הפרויקט הראשון שלו, אוסטין הוכיח שלא תמיד נדרש תקציב גדול, ים חלקים, או עיצוב "סתכלו עליי" כדי לבנות מכונית שתוכל למשוך תשומת לב. הסיביק שלו הייתה פשוטה למדי, והיא הייתה דוגמה מצוינת ל-Less is more. היא הייתה זרוקה לרצפה על חישוקי ברזל בצבע שמנת וכרום, והיא הייתה אחת מהמכוניות האלה שבה פשוט הכל "עבד". אבל אי אפשר היה לצפות מאוסטין שהוא ישאר לנצח עם הסיביק המזדקנת שלו.

ובכן, הוא מכר את הסיביק כדי לממן את הרכישה של ה-350Z. בלי לבזבז זמן, הוא מיד צבע את המכונית בגוון שמפניה מטאלי והוסיף לה מערכת מתלי אוויר וסט חישוקים של VIP Modular. קרוב לוודאי שראיתם את המכונית הזאת באחד הפורומים בחו"ל, כי היא הייתה מאוד מוכרת ומפורסמת.



אבל כפי שכולם ציפו מאוסטין, הוא מכר את ה-Z מיד לאחר סיום הפרויקט. אבל הוא חזר אל הסצנה די מהר, והפעם הוא הציג את העבודה האחרונה שלו על אינפיניטי Y33. היא אצלו בסה"כ מספר שבועות, אבל כפי שאנחנו כבר יודעים, מר' לי יודע לבנות מכוניות ויודע לעשות את זה מהר. טעמו של אוסטין משובח כתמיד, החיצוניות של המכונית עוצבה בסטודיו Car Studio JDS, אשר הוסיפו לה קיט ייחודי משלה כדי להדגיש את הכיוון אליו היא תלך - VIP. 







אוסטין לא מראה סימני האטה ולא מתכוון לעצור. הוא כבר מעוניין בגלגלים חדשים, הנמכה חדשה ויותר קאמבר. הוא כבר שדרג את הבודי קיט שלו, היחידי בארה"ב. עבודת אינטריור מלאה כרגע נמצאת בתהליכים, ואולי אחרי זה אפילו יווספו כמה שיפורי מנוע. אוסטין אומר שדווקא את המכונית הזאת הוא מעוניין לשמור ולא למכור, לא בזמן הקרוב. כמה אמת יש בהצהרה הזאת, אנחנו נדע רק ביום המכירה :) בכל מקרה, גם אם הוא ימשיך לטפל ולהחזיק את ה-Y33 שלו וגם אם הוא ימכור אותה ויחליט לעבור למשהו אחר, אנחנו סבורים שבכל מראה זה ימשיך להרשים אותנו.



מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה