יום שלישי, 7 בפברואר 2012

Flawless


אם אתה מדרום קליפורניה, יש סיכוי טוב שאתה מכיר את המכונית הזאת. היא שייכת לבחור בשם קארל, שהוא במקרה חבר של גבריאל (צלם של S:N), ובמקרה שניהם חברים באחד המועדונים הטובים ביותר בדרום קליפורניה - BP VIP. אנחנו לא מכירים את קארל באופו אישי, אבל אם לשפוט על פי הפיטמנט והמראה הכללי של המכונית שלו, אנחנו בטוחים שמדובר בבחור פרפקציוניסט קלאסי שנהנה מתשומת לב. בדיחות בצד, הרי זה די ברור שקארל מאוד מתלהב מהמכונית שלו. אז בואו נסתכל עליה מקרוב?







יש לנו המון הערכה וכבוד למכונית הזאת. למרות כל "הממתקים" של סגנון ה-VIP שנמצאים במכונית הזאת, עדיין לא קשה לזהות מהי. קארל מצא איזון נהדר בין ההשראה שלו לבין המציאות. אבל מצד שני, כמעט כל המכוניות של החבר'ה מ-BP VIP כל-כך מרשימות, שהשלמות זה משהו מאוד צפוי אצלם. אנחנו גם חייבים לתת קרדיט ללקסוס על העבודה המדהימה עם ה-IS שלהם, הן פשוט נראות טוב. 







לא הרבה אנשים מצליחים להגיע לרמה כזאת של סטאנס, אפילו כאלה עם מתלי אוויר. בחירת הגלגלים הייתה בדיוק מה שהיה צריך, SSR Professors SP1 במידה 19X9.5 קדימה ו-19X10.5 אחורה, עם צמיגים 225/35/19 ו-235/35/19, בהתאמה. מאחורי הגלגלים היפיפיים האלה מסתתר קיט ברקסים של Rotora עם קאליפרים 6 בוכנות, שנראים מדהים. 







זה מביא אותנו לחלק החיצוני של המכונית. הסט-אפ הזה למעשה די פשוט, אבל הכל עובד בהרמוניה אחד עם השני. ליפ קדמי של JP Vizage, חצאיות צד וליפ אחורי של Wald International, ספוילר גג של JUN-TW ולבסוף גריל קדמי של Kazz Sports. הכל זורם ומשתלב היטב בעיצוב הכללי של המכונית. אפילו האגזוז Greddy SP2 נראה מושלם על המכונית הזאת, אתם לא חושבים כך? תנו איזו הערה למטה ותודיעו לקארל שאנחנו לא לבד כאן בדעה הזאת.



















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה