יום חמישי, 9 בפברואר 2012

HRE WHEELS: THE BIRTH OF THE VINTAGE SERIES

המורשת והעוצמה של חברה נרכשת רק בעזרת ניסיון, וצבירת הניסיון נעשית עם חלוף הזמן. האמינות והתעוזה זה לא משהו שניתן לקבל בין לילה, אלא זה משהו שנרכש עם השנים. חברת HRE נמצאת איתנו משנת 1979, והניסיון והוותק הרב שלהם ביצרו את מקומם כחברה מובילה בתעשיית הגלגלים, והפכו אותה למותג משל עצמו בשוק של חלקי אפטרמרקט לרכבים. 
עם ההיסטוריה בא הניסיון, וחברת HRE יודעת בדיוק איפה השורשים שלה החלו. הגלגלים שלהם שירתו רכבים שכל אחד מאתינו גדל לאהוב. בין אם זה היה מודבק על קירות חדר השינה שלנו, ומשוברט במחברות שלנו בשיעורים, אותם הרכבים היו אלה שגרמו לנו להתאהב בכל עולם המוטוריקה שאנו חיים בו היום. חברת HRE נהפכה לאייקון בכל מה שקשור לתעשיית הגלגלים בין אם לרכבים רגילים ובין אם זה לרכבי על. והיום הם הכריזו על כך שהם מתכננים להוציא ליין מחודש של גלגלים שאנו כל כך אוהבים אך הייצור שלהם הופסק ממזמן. 



לידתה של סידרת הוינטאג' היא בעצם לידה מחדש של העיצובים המקוריים של חברת HRE. כיום כל הרכבים מבוססים על השושלת שהשאירו לנו היורשים, החל מרכבי מירוץ, או קלאסיקות אמיתיות וכל מה שביניהם. כל הרכבים שאנחנו גדלנו לאהוב ולחיות עליהם כחלוף השנים גדלו והתבגרו מצאו את עצמן קלות יותר ומהירות יותר מחומרים מיוחדים יותר וטובים יותר בין אם זה אלומיניום או אפילו קרבון, ואפילו הגלגלים שהניעו אותם גדלו והתבגרו איתם ביחד. הגלגלים של חברת HRE בנויים עם הרבה השקעה, והנדסה והמטרה שלהם להישאר איתנו כל החיים, והעיצוב המיושן שלהם רק מקשט את הרכבים שעליהם הם מורכבים. 


המודרניזציה של עיצובים קלאסיים קוראת למורשת HRE להישאר נאמנים למקורות של החברה ,ביסוס רעיון העיצוב שנולד עם המכוניות של הדור האחרון צריך לגדול ולהתבגר עם המכוניות עצמן.

העיצובים של הגלגלים עדיין נחשקים עד עצם היום הזה, וכפי שהיו נחשקים על ידי אבותינו לפני שנים. היכולת של HRE להרהר על ההיסטוריה שלה ולחזור חזרה לייצר את העיצובים שלה כחברה, ולייצר ולעצב גלגלים עם אותה אהבה ותשוקה כמו שהם עשו בעבר מבסס את הכח שלה כחברה מובילה.



אותה היד המקצועית שעיצבה את הגלגלים של פרארי 505 לפני 25 שנה, עדיין קיימת ועדיין עובדת כדי לייצר את הסדרת הוינטאג' גם היום. חברת HRE לא מבוססת על ייצור על פי פס ייצור, כל גלגל מיוצר בצורה ידנית וקפדנית ומקצועית של מומחים.ומקבל יחס של פריט אומנות יקר ערך. 



בתור הצוות של HolyManiacs, אנחנו מאוד מכבדים את הערך ההיסטורי של עולם המוטוריקה. בסופו של דבר, עם כל הפשטות שבעניין, זאת אחת הסיבות העיקריות שאנחנו קיימים כאן עכשיו. אנחנו מאוד מעריכים את כל אותם האנשים אשר עיצבו את התעשייה למה שהיא עכשיו. מכל סוגי העיצובים, והסגנונות, אנחנו מאד שמחים לשתף אתכם בחברות שעשו את זה למענינו. 

נלקח מ: StanceWorks

תגובה 1:

  1. וואו! פשוט צמרמורת..
    לא ידעתי איפה לרשום את זה, אז אני ארשום את זה כאן:
    אתם תותחים! תמיד מביאים את החומר המשובח והטרי, פשוט כיף לקרוא את הסיקורים שלכם. חו"ל זה כאן! יישר כוח חברים!

    השבמחק