יום רביעי, 8 בפברואר 2012

Rossi’s Z33 Fairlady


כשראינו לראשונה את ה-Z33 של רוסי קירצ'ר, היא נסעה נמוך על חישוקי Volk TE37 מוזהבים במידות 19×9.5+22 מקדימה ו-19×10.5+22 מאחורה, וחשבנו שהיא נראית ממש טוב עם הסט-אפ הזה, אבל לא יכולנו שלא לחשוב שהיה חסר שם משהו קטן. לאחרונה המכונית הזאת נצפתה באחד המפגשים הליליים במקום שנקרא Harry’s Diner ובאופן בלתי צפוי, המכונית כבר הייתה עם אחד הסטים האהובים עלינו - Work VS-XX. ביחד עם הבודי קיט של Vertex וכמה ממתקים מקארבון (ספוילר גג, כניסה של יניקת אוויר וכמה חלקים בפנים הרכב), הם הדגישו את הגוון הכחול של המכונית השתלבו נהדר ביחד. 







לאחר כמה בירורים קטנים, הסתבר שהמכונית הזאת היא לא רק "פנים יפות", מתחת למכסה מנוע מסתתר לו קיט טורבו HKS 3037pro! אבל אתם לא מצפים שרוסי יתקין טורבו ובזה ייגמר הסיפור, נכון? לכן, בשביל להתמודד עם תוספת הכוח היה צורך בכמה חלקים נלווים כדי לעזור במשימה. הותקן מצמד ORC super, מזרקים 660cc של HKS, פורק לחץ 50 מ"מ של Tial, בוסטקונטרולר של GReddy והוחלף ניהול מנוע המקורי באחד של Haltech, כדי להוציא 360 כ"ס בגלגלים האחוריים בגדישה של 7psi. כמובן שהותקן גם קולר שמן של Trust והצנרת של Fujitsubo Legalis R מסכמת את חבילת הביצועים של המכונית.





כפי שגילינו, החישוקים Work VS-XX שה-Z הזאת נועלת הם מאסיביים למדי, הם במידות 20X9.5+6 מקדימה ו-20X10.5+0 מאחור, וזה נראה Super Flush! 





למרבה הצער, רוב "הסחורה" קבורה בתוך תא המנוע, אז החבר'ה פשוט התמקדו בחלק החיצוני של המכונית. ובגלל הישבן העגלגל שלה והצבע הכחול והמבריק, היה צורך להתאים לה את הסביבה (ולא להפך), אחרי מעט חיפושים, נמצא מקום הולם ומסודר כדי להמשיך ולצלם.





מקור: Downshiftaus

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה