יום שבת, 25 בפברואר 2012

MVP Status: 66MVP’s Nissan GTR That’s Far From the Norm


מדי פעם, מגיעה המכונית שנראית מושלמת מכל הבחינות: היא נראית מדהים, יש לה ביצועים מרהיבים וכמובן המחיר שלה מעולה. ניסאן GTR היא מכונית כזאת, והיא ממשיכה להיות כזאת. כאשר ה-R35 הוצגה לראשונה, זכור לנו שניסאן טענה שהיא “untuneable”, אפילו עד כדי ניתוק מוחלט עם ספקי אפטרמארקט כדי שלא יוכלו לייצר חלקים למכונית עד שהיא תהיה זמינה ברחבי העולם. כפי שאנו יכולים לראות עכשיו, זה מצריך הרבה יותר מזה כדי לעצור את עולם השיפורים. תוך שנים ספורות אנחנו קיבלנו, שוב, את אחת הפלטפורמות המדהימות לשיפור, המסוגלות לתקוף כבישים מפותלים וגם קו ישר, וכל זה עם תוצאות מרהיבות.







כאשר 66MVP קיבלו את המפתחות מה-GTR שלהם, לא היה שום סיכוי שהיא תשאר מקורית, במיוחד עם התפיסה של אנשים שעובדים על מכוניות כל היום. כשמדובר בבניית מכוניות, כולם רוצים לבלוט היום, כל אחד מתחרה על תשומת הלב של העולם וזה בדיוק מה ש-MVP עשו עם המכונית הזאת - היא מיועדת לשבור צוואר של כל אחד ובכל אירוע/מפגש/תערוכה שהיא תגיע.





מתלים מקוריים הוצאו מהרכב לטובת קוילאוברים של KW, כדי להביא את הגודזילה קרוב לאדמה. כל-כך קרוב למעשה, שהם נאלצו להעלות אותה לגובה הנוכחי (קדימה, תראה אם אתה יכול להכניס את הנעל שלך מתחת לליפ קדמי, נראה אותך). סט חישוקים Advan RG במידות 20X9 ו-20X10.5 שעברו ציפוי אבקה בגוון שחור מט ואדום מט החליפו את המקוריים, ונתנו את הניגוד הרצוי לשאר המכונית.





מכונית, שהייתה במקור בצבע שחור, קיבלה ציפוי שחור מט Wraptivo יחד עם ציפוי קארבון על הגג. כמו כן, המכונית מתהדרת בליפ קדמי קארבון של Vorstiener ודיפיוזר אחורי. למרות שצליל של מערכת סטראו המקורית של GTR ממש לא נשמע רע, ב-MVP החליטו לשדרג אותו מעט על ידי התקנת קומפוננטים של JBL מסביב וצמד סאבוופרים 10" של JBL, אשר התיישבו בקופסאות פיברגלאס בבניה עצמית. 







מנוע עבר שדרוגים קלים, אבל לא משהו שצריך להתעלם ממנו בשום צורה ואופן. מערכת פליטה מלאה של Greddy, אשר משחררת את הנהמה הידועה לשמצה של VQ. הנשימה שופרה על ידי האינטרקולרים של Greddy וצינורות גדישה יעודיות.







מקור: Canibeat

תגובה 1: