יום רביעי, 29 בפברואר 2012

PHOTOGRAPHIC PASSION: INTRODUCING D. TEK.


מבין כל הדברים שאנו עושים כאן ב-HolyManiacs, אנחנו מאוד אוהבים לתת קרדיט לאנשים שתורמים ומלמדים את כולנו בכל עולם הרכב, בין אם זה סדנאות, אנשים שבונים וממציאים, ועד צלמים מוכשרים מאוד. מי כמונו יודעים כמה חשוב שהתמונות שאנחנו מנסים להציג לכם, בין אם זה מהארץ ובין אם זה מחו"ל, תהיינה באיכות גבוהה אשר תציג את הרכבים לא רק בתור רכב, אלא בתור פריט אומנותי ומיוחד כמו שהוא.

פעמים רבות יוצא לנו לראות ומידי פעם אף לעבוד עם צלמים מוכשרים שנותנים ומלמדים אותנו רבות על התשוקה הרבה שלהם לתחום, ואף לאמץ חלק מהאהבה שלנו.
אז אם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלנו, אנחנו בטוחים שיצא לכם לראות תמונות רבות של הצלם שאותו אנחנו נציג בסיקור זה, גם אם לא ידעתם שהתמונות שלו, וגם אם לא ידעתם שקוראים לו D.TEK




אם אתם עוקבים אחרי Holymaniacs כבר תקופה, אתם תוכלו לזהות את סגנון הצילום המיוחד של TEK. הוא היה אחראי על צילום רכבים רבים שיצא לנו לסקר כאן בעבר. ובעזרת התמונות שלו הוא הצליח לקחת את הרכבים צעד אחד יותר ממה שהם היו. 
אם תשאלו את TEK, עצם העובדה שהתמונות שלו מופיעות בבלוגים רבים ממש לא מרגשת אותו, כי בסופו של דבר הוא לא רק צלם, אלא הוא אומן, בשבילו התמונות שלו מצולמות במטרה עיקרית אחת, והיא לתפוס עם הרבה תשוקה את הרגע המושלם. 




עם כל לחיצה על הכפתור של הצילום במצלמה של TEK נולדת תמונה אומנותית חדשה, ובשבילינו היכולת לאמץ ולהפיץ את העבודות שלו, ושל אומנים וצלמים אחרים זאת אחת הסיבות שבגללה אנחנו עושים את מה עושים, בין אם זה כאן בבלוג או בין אם זה בקבוצה שלנו בפייסבוק. ככל שסצנת הרכבים גדלה, וכמות האנשים בעלי המצלמות DSLR גדלה בקצב מסחרר, זה נעשה הרבה יותר חשוב להראות ולהפיץ כישרון מיוחד שכזה. תמיד האמנו שהכישרון המיוחד של TEK וצלמים רבים אחרים עוזר לכולנו לקחת את כל העולם של הרכבים והבלוגים כמה צעדים קדימה. 






ישנם הרבה צלמים אשר מצליחים לקחת את העבודה שלהם לרמות אחרות, וזה כבר הרבה יותר מסובך מ"למקם נכון ולצלם נכון". בשביל TEK ולרבים אחרים, יום צילומים של רכבים הופך להיות הזדמנות לתפוס משהו שמישהו בנה, הזדמנות לספר סיפור, והזדמנות לראות מה הולך בראש שלנו הצלמים. ככל שהבלוג שלנו ימשיך לצמוח, אנחנו מאוד נשמח לשתף ולדחוף צלמים רבים שרוצים להראות את הדרך היצירתית שלהם לספר סיפור. ואפילו אם מדובר בצלם מחו"ל כמו TEK זה מאוד חשוב לנו לפרסם ולהראות את העבודות שלו, ולקוות שאתם הקוראים והצופים שלנו תהנו מהעבודות שלו. 









אז בלי כל הצגה נוספת קבלו את TEK והתמונות שלו. 


התמונות והמידע נלקחו מ: StanceWorks

2 תגובות:

  1. כל הכבוד ל-Stance Works ולכם שנותנים במה גם לאלה שעומדים מאחורי העדשה והופכים מכונית פשוטה לפעמים ליצירת אומנות שגורמת לסיקור להיראות איכותי יותר בכמה רמות! צילומים אדירים, כשרון!

    השבמחק
  2. סוף סוף יש מקום של כבוד לצלמים, אכן העבודה היא לא קלה. גם למצוא את הזווית הנכונה ואת לערוך את התמונה בטוב טעם ולא להגזים בעריכה. קרדיט ענק לצלם רפאל עזרא שכל תמונה שלו היא פשוט אומנות. ואם אתם רוצים לראות כמה תמונות שלי אז רק תבקשו vic4@walla.co.il.

    דוד.

    השבמחק