יום חמישי, 1 במרץ 2012

One Flawless Euro


בפעם הראשונה ראינו את הגולף GTI שנת 90 המדהימה הזאת בחודש דצמבר של שנה שעברה באירוע AutoCon שנערך בדרום קליפורניה. חבר'ה מ-S:N החליפו כמה מיילים בשבועות האחרונים ובעזרת חבר ג'ון טראן והבעלים ווב סטאר, אתם סוף סוף יכולים לקבל מבט מקרוב על הגולף הפשוטה אך מפילה לסתות הזאת. עבור ווב, הכל התחיל ב-2004. הוא חיפש מכונית אירופאית פשוטה ויפה, כדי להנות איתה גם במסלול וגם ביום יום. אחרי שהוא רכש את ה-GTI שנת 90 הזאת, דבר ראשון שהוא עשה זה החלפת מנוע. נדבר על זה קצת מאוחר יותר, אבל זה בהחלט אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים במכונית הזאת. היא לא מה שמכנים "MK2 טיפוסית" בסצנה הזאת, וזה אומר הרבה. בואו נראה כמה תמונות..









אחרי החלפת מנוע, דבר הכי חשוב שנעשה במכונית זה צבע כללי. לראות MK2 בגוון כזה נדיר וייחודי זה לא דבר שבשגרה. ווב רצה משהו שונה אך פשוט, לכן הוא בחר בגוון Sport Classic Grey של פורשה 997 שנת 2011. זה בהחלט לא הצבע שרבים היו בוחרים בו, אבל אנחנו חושבים שזה משתלב טוב עם העיצוב ונראה מהמם. ווב אמר שהוא "גילח" והחליק כל דבר אפשרי באקסטריור. אנחנו מדברים על דברים קטנים כמו איתותים בפגוש קדמי, פתחי אוורור במכסה מנוע, אנטנה שבגג ומגב האחורי. הכל נוקה לחלוטין. מתחת למכסה מנוע יושב VR6 שנת 95 עם תוספות כמו פליטה של Magnaflow, סט פולי קלים של Unorthodox ותוכנת ניהול של Unorthodox.









המכונית יושבת נמוך על קוילאוברים FK Silverline והיא מצוידת בסט יפה של BBS E50, במידות 16X9 ו-16X10 עם צמיגי Falken במידות 205/40/16 ו-215/40/16 בהתאמה. כמו-כן ווב צייד את המכונית במוט פיתול אחורי של Neuspeed יחד עם מוט גישור אחורי בהזמנה אישית. למען האמת, כשווב לראשונה חשב על בניית מכונית, הוא רצה להפוך אותה לטורפת מסלול, ועל כך יעיד כלוב התהפכות שבתוך הרכב, אך ככל שהזמן עבר הוא החליט שהוא רוצה משהו שמתאים יותר ליומיום וגם שיראה טוב. מאחורי גלגלי BBS המדהימים האלה מסתתרים קאליפרים של G60 שנצבעו בגוון זהב BBS. מפרט מלא של המכונית תוכלו לראות בתחתית הסיקור.









כאמור, המכונית נבנתה עם מטרה פונקציונלית, לכן זה די נורמלי לראות כלוב התהפכות 6 נקודות בהתאמה אישית וכל השעונים של Auto Meter. כמו-כן, ווב התקין זוג מושבי Corba Monaco, אשר מלווים בסט רתמות 5 נקודות וכמובן, הגה ספורטיבי תוצרת MOMO, שאותו אתם יכולים לראות בתמונות המדהימות שצילם ג'ון טראן.

























מפרט טכני ורשימת התוספות:


Wheels/Tires/Suspension


FK Silverline coilovers
Neuspeed rear sway bar
Custom rear tie bar
16″ BBS E50 wheels
9″ front & 10″ rear 5×130-5×100
Falken Tires Ziex Tires (F 912 205/40 front & Falken 452 215/40 rear)

Suspension swap from 4 lug to 5 lug bolt
Stock front VW G60 calipers painted BBS gold
Rear disc conversion from drums
ABD Racing cross drilled rotors front and rear
ABD racing steel braided brake lines
Exterior
Shaved Items: Front Bumper turn signal, fog light holes, license plate recess, Hood vents, side markers, driver side wiper & roof antenna, Rear hatch wiper, squirt nozzle, rear key hole, rear bumper exhaust cut out and tow door, rear dip lines.
ABD Racing grill spoiler
Aero lower grill piece & Badgeless grill
1986 golf rear hatch no 3rd brake light
Jetta windshield (no rearview mirror tab)
Sport Classic Grey 2011 Porsche 997 Paint
Interior
Auto Meter Gauges Pro Comp Series
5″ Speedo
5″ Tach
3/8″ Water temp
Oil pressure
Fuel & Volt
Corba Monaco racing seats
Momo steering wheel
Custom 6pt cage welded in
5pt crow racing harness
Sony Xplode head unit
2 6×9 Sony Xplode
800 watt Sony Amp
2 2″ tweeters
2 51/2 Sony
Engine
95 Vr6 swap
Techtonics chip
Magnaflow exhaust
2.75″mandrel bent custom exhaust
3″ stainless steel turn down
Unorthodox pulleys
מקור: StanceNation


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה