יום שני, 13 בפברואר 2012

Pumped Up Kicks: The Difference Wheels Make



גלגלים. מגנזיום. ג'נטים. זה לא באמת משנה איך תקראו להם, הם אלו שעושים את השינוי. סט גלגלים נכון יכול לבנות או להרוס מראה כללי של רכב, ואי אפשר להכחיש את העובדה הזאת. האם הם הכי חשובים? לא, אבל יש להם משקל מאד חשוב במראה הסופי של הרכב, חשוב כל כך שזה אפילו מדהים איך סט גלגלים יכול לשנות בצורה קיצונית מראה והרגשה של רכב. מאפס למאה, הגלגלים הם חלק מאוד חשוב מהמשוואה שהתוצאה שלה היא מראה קלאסי ומיוחד לרכב. 





בכל העולם לאחר שעונת המפגשים נגמרת, וכל חולה רכב חוזר לביתו, מפרק את סט הגלגלים המיוחד שלו מהרכב, מרכיב סט של גלגלי ברזל עם צמיגי חורף ועובר למחשב כדי לפרסם מודעת מכירה של הגלגלים ששימשו אותם במשך תקופה אחרונה. ובאותו הרגע מתחיל המירוץ האינסופי אחרי הרוחב הנכון, האופסט והעיצוב הנכון שיתאים לרכב לעונה החדשה. ההתרגשות של מציאת סט גלגלים מתאים, לאחר הוצאת סכום כסף לא קטן, האיסוף שלהם שלרוב כרוך בנסיעה ארוכה ומייגעת בימי החורף הקשים או אפילו הציפיה לקבל אותם בדואר לאחר משלוח ממקום מרוחק, זה פשוט אף פעם לא נמאס. ולבסוף, כאשר הגלגלים כבר מורכבים על הרכב, וכל הציפיה שמילאה אותו במשך כל תקופת החורף נגמרת והופכת להתרגשות לעמוד ולבהות ברכב שנראה כאילו עבר מהפך בתוכנית טלוויזיה מפורסמת, זאת פשוט הרגשה שאי אפשר לתאר.  








ג'ון החליט להיות חלק מאותה קבוצת האנשים שנוהגים להתרוצץ לאחר תקופת המפגשים אחרי האוצר הנכסף. בספטמבר בשנה שעברה הוא היה עם סט של Schmidt TH-Line בגודל 17" שנצבעו בצבע הרכב. עם סט הזה הוא הצליח לסובב הרבה ראשים, והצליח להפוך לחביב הקהל במפגש H2O. אבל גם השנה הוא החליט שזה ממש לא ניגמר וגם הפעם יש לו הרבה עבודה כדי להישאר מוביל ובולט כמו שהוא אוהב, וכאשר החליט ללכת על סט של CCW בצבע זהב, כמו שאתם רואים, הוא עשה החלטה מאוד נבונה, הסט שינה בצורה קיצונית את המראה של הרכב, ולמי שיראה אותו עכשיו פשוט לא יצליח לזהות אותו משנה שעברה. 




למי שתוהה איך ניראה הרכב בספטמבר שנה שעברה:



הכתבה נלקחה מ: Canibeat

תגובה 1: