כשראינו לראשונה תמונות של המשאית הזאת, היא הייתה מוקפת בשורות על גבי שורות של מכוניות נמוכות וטנדרים עם מתלי אוויר, אבל כשהתמקדנו בה, פתאום כל דבר לידה הפך למטושטש. הסתכלנו בתמונות שלה כמה וכמה פעמים, מכל הזוויות ועדיין לא היה לנו מושג כמה עבודה הושקעה ע"י הבעלים בשם רוב, כדי להפוך את ה-International Loadstar שנת 1977 ממשאית עבודה רגילה למגרדת מדרכות שאתם רואים היום.
החל מפגוש קדמי ועד סוף המשאית, כל חלק וחלק נבנה ונעשה ע"י אנשים מאוד מוכשרים, אשר ידעו בדיוק מה הם עושים. רצפה וחומת אש נבנו לגמרי מחדש, כמו גם דלתות בסגנון suicide. כל ה"תפרים" והחיבורים בחלק הקדמי רותחו והוחלקו כדי להקנות לפרונט מראה נקי ומעודן. בנוסף, כל החלקים "המיותרים" הוחלקו, בין היתר הוסרו כל הפנסים הקטנים מסביב למשאית והפנסים שהיו על הגג. במקומות ההכרחיים הותקנו פנסי LED מודרניים ובפנסים הראשיים הותקנה תאורת קסנון.
מערכת מתלים אשר מאפשרת למשאית הזאת להסתתר נמוך בין העשבים היא בהתאמה אישית כמובן, אליה נוספו גלגלים ייחודיים במידות 22" ו-24" קדימה ואחורה, עליהם הולבשו צמיגי Falken FK452 במידות 255/35zr22 ו-255/30zr24 בהתאמה.
מתחת למכסה מנוע של הבהמה הצהובה הזאת חי ונושם מנוע בנפח 7.3 ל' IDI הלוגם סולר, אשר "הושאל" מפורד E350 שנת 1991 (משם גם נלקחו נאבות ובלמים קדמיים), אשר זכה לתוספת כוח ע"י מגדש טורבו ואינטרקולר של דודג'.
בשביל לתת לכם מושג על כמות העבודה שנעשתה כאן, אנחנו מצרפים רשימה מלאה של כל התוספות וכל השינויים שהמשאית הזאת עברה.
Chassis/suspension
-Full frame custom built
-3X6 ¼” wall, fully sealed and used as air tank (25 gallons)
-3 link front with custom solid beam suspension
-front hubs and brakes from 1991E350
-3 link rear with Sterling 10.25 differential
-10,000lb transport truck bags at all 4 corners
-3/8” air valves, ½” hard line
-digital air gauge
-york engine driven compressor
-5th wheel hitch
-dual fuel tanks custom built
-Full frame custom built
-3X6 ¼” wall, fully sealed and used as air tank (25 gallons)
-3 link front with custom solid beam suspension
-front hubs and brakes from 1991E350
-3 link rear with Sterling 10.25 differential
-10,000lb transport truck bags at all 4 corners
-3/8” air valves, ½” hard line
-digital air gauge
-york engine driven compressor
-5th wheel hitch
-dual fuel tanks custom built
Drivetrain
-7.3L Ford IDI diesel from 1991E350
-Ford E4OD transmission
-2001 Dodge intercooler
-2002Ford powerstroke turbo on custom manifolds
-massive transmission cooler
-turbo code injectors
-injection pump turned up and timing advanced
-5” exhaust to 5” slant cut stack
-3” intercooler piping powdercoated cream
-holley red electric fuel pump
-7.3L Ford IDI diesel from 1991E350
-Ford E4OD transmission
-2001 Dodge intercooler
-2002Ford powerstroke turbo on custom manifolds
-massive transmission cooler
-turbo code injectors
-injection pump turned up and timing advanced
-5” exhaust to 5” slant cut stack
-3” intercooler piping powdercoated cream
-holley red electric fuel pump
Exterior
-floor and firewall from scratch
-suicide doors with fabricated hinges
-shaved door handles
-welded and smooth front body seams
-pedestal mount cab lights
-LED front and rear lighting
-HID headlights
-chrome visors over all lights
-cargo basket
-painted Chrysler classic yellow
-floor and firewall from scratch
-suicide doors with fabricated hinges
-shaved door handles
-welded and smooth front body seams
-pedestal mount cab lights
-LED front and rear lighting
-HID headlights
-chrome visors over all lights
-cargo basket
-painted Chrysler classic yellow
Interior
-smoothed and painted dash
-seat from 1993 Chevy truck recovered by owners wife
-autometer gauges for- speedometer, tachometer, boost, egt, trans temp, oil pressure, coolant temp, volts, fuel level
-alpine stereo in glovebox
-soundstream 5 channel amp
-RE Audio 6.5” speakers
- 2 12” RE Audio subs
-triple trumpet air horns
-smoothed and painted dash
-seat from 1993 Chevy truck recovered by owners wife
-autometer gauges for- speedometer, tachometer, boost, egt, trans temp, oil pressure, coolant temp, volts, fuel level
-alpine stereo in glovebox
-soundstream 5 channel amp
-RE Audio 6.5” speakers
- 2 12” RE Audio subs
-triple trumpet air horns
Wheels and tires
Front wheels- 22.5” semi wheels milled to 22”
Front tires- 255/35zr22 Falken FK452
Rear wheels- 24.5” semi wheels milled to 24”
Rear tires- 255/30zr24 Falken FK452
Custom adapters
Front wheels- 22.5” semi wheels milled to 22”
Front tires- 255/35zr22 Falken FK452
Rear wheels- 24.5” semi wheels milled to 24”
Rear tires- 255/30zr24 Falken FK452
Custom adapters
מקור: Stance Is Everything
נדירה ומטורפת!!!
השבמחק