יום רביעי, 22 בפברואר 2012

Trustee Trabie


נדמה לנו שדבר כזה עוד לא פרסמנו בבלוג. טראבאנט 601S הזאת עברה שדרוג עיצובי כדי להיראות כמו 610S DeLuxe של שנות ה-70. תהליך השיפוץ והשחזור נמשך 3-4 שנים. 
פיטר (aka Aren) התחיל לפרק אותה עוד ב-2005, כשהוא היה בן 15. לא היה לו הרבה זמן פנוי בגלל הלימודים בבית-ספר, וגם התקציב שלו לא היה בשמיים, כמו-כן רוב העבודה נעשתה במוסך מאוד קטן, לכן הפרויקט נמשך הרבה זמן.







מה שהכי יפה כאן, פיטר עשה את רוב העבודה לבד, רק בשלב הצביעה הוא נעזר במקצוענים. גילוח והחלקה של תא מנוע, מתלים קאסטום - הכל עבודתו של פיטר. זה מדהים, כי זה לא להתקין שפריצרים סגולים על סופר-לאנסר.



מנוע 2 פעמיות קטנטן עם 30 כ"ס וריח של הפליטה פשוט גורמים לחיוך. אפשר להאזין לצליל הזה שעות. בנוסף להכל, כל הגוף הוא מתרכובת פלסטית, לכן המשקל של הטראבאנט טיפה יותר מ-600 ק"ג. 



לפני הקניה, פיטר בדק כמה מכוניות מדגם Wartburg 353 ועוד כמה טראבאנטים, אבל בסוף הוא מצא את זאת. המכונית הייתה במצב סביר והמחיר שלה היה מאוד קורץ. בהתחלה פיטר רצה לקחת את המכונית לכיוון של German Style: בלי ידיות ופסי קישוט, הנמכה מקסימלית וגלגלי ATS Classic. אבל עם הזמן הוא הצליח להשיג כמה חלקים מקוריים נדירים והמכונית נלקחה יותר לכיוון של Old School.



כל מי שנמצא בסצנה של טראבאנט, פשוט מאוהב במכונית של פיטר, יש לו תמיכה אדירה וים של תומכים ומפרגנים. אבל גם הייתה ביקורת - אמא של פיטר חושבת שהוא היה צריך לקנות גולף דור 2 במקום. בינינו, דילמה לא פשוטה..אבל הבחירה נפלה על טראבי והתוצאות פשוט מעולות!



מקור: Tuner-Nation

2 תגובות:

  1. אין כאלה בארץ נכון?

    השבמחק
  2. לא ידוע לנו. אבל בכל מקרה, במידה ויש אחת או יותר - אנחנו נשמח לדעת ולקבל קצת פרטים.

    השבמחק