יום חמישי, 23 בפברואר 2012

Dark Horse


הונדה אקורד קופה 2010 הציגה פנים חדשות בעולם של מכוניות משופרות, פשוטו כמשמעו. מי יכול להכחיש שחלק הקדמי של המכונית הזאת הוא מפחיד? או תיאור מוצלח יותר - פראי? כבר מהמפעל היא בקלות מסובבת ראשים, אבל זה לא היה מספיק לסוס האפל הזה. לעומת זאת, במצבה המקורי היו חסרים לה כמה דברים, אבל כאן אתם יכולים לראות איך המכונית הזאת אמורה להיראות.







קשה מאוד להוריד את העיניים מגולת הכותרת של המכונית - הגלגלים. אולי זה לא צוין בכותרת, אבל כן - אלה גלגלי 20" של Vossen מדגם VVS-CV1. לא רק שהם בקוטר 20", הם גם ברוחב 10.5" מסביב, עם אופסט 42 מקדימה ו-22 מאחור, עליהם מתחו בצורה מושלמת את הצמיגים. אם בכל זאת הצלחתם להזיז את העיניים מהיפיפיים האלה, זה כנראה רק כדי לבחון את הגוף של המכונית. דבר נוסף שהיה צריך להיות שונה מהמקור, זה קיט חצאיות וליפ של Honda Factory Performance. גם אם בהונדה היו מחליטים להשאיר את המכונית רק עם שתי התוספות הנ"ל, זה בוודאות היה מושך הרבה יותר תשומת לב, אבל זה לא נגמר כאן.



גלגלים ותוספות חוץ הם ללא ספק "הבמה המרכזית" של המכונית, אבל יש עוד עבודה מאחורי הקלעים. קוילאוברים של Megan EZ נותנים את הגובה המושלם כדי להצמיד את המכונית לגלגלים האלה, וקיט קאמבר אחורי מתכוונן של J Power מסיים את חבילת הסטאנס.





לחבר את כל הסט-אפ הזה ביחד לא היה מלווה רק בחיוכים, היה גם הרבה גריז על המרפקים. הכנפיים היו צריכים לעבור מתיחה וגלגול כדי להביא אותם למיקום המושלם, קצת מקדימה והרבה יותר מאחורה, שם היה צריך גם לחתוך, גם לרתך וגם לגלח. מגע קוסמטי סופי כלל השחרת איתותים בעזרת הציפוי של Lamin-X והחלפת הבקליות לדגם אפטרמארקט עם מנורות LED. ולסיום, הותקן במכונית קיט יניקה שורט-ראם של Weapon-R ומערכת פליטה כפולה של Magnaflow.





כאשר אקורד קופה 2010 לראשונה ירדה מפס הייצור, בטח לא ציפיתם שכך היא יכולה להיראות. הסוס האפל הוא גאוות הבעלים ו"הגביע הנוצץ" של Vossen.





מקור: KlutchRepublik

תגובה 1:

  1. אין לי מה להגיד חוץ מיזה שאני מוכן לנסועה איתה לכביש בודד.

    השבמחק