יום שבת, 3 במרץ 2012

BAUSAuto x Infiniti G37 Coupe



היא אחת המכוניות שמגיע לה סיקור חוזר, כך טוענים ב-S:N. הם עשו סיקור על הילד הרע הזה לפני שנה למעשה, אבל הם הבינו שהגיע הזמן לתת לנו ולכם עדכון על איך שהמכונית נראית כיום. לפני שנמשיך, נגיד תודה לחבר'ה מ-BAUSAuto על סט צילומים הזה שבמקור נעשה במיוחד עבורם, אבל הם היו מספיק נחמדים כדי לאפשר ל-S:N לשתף את התמונות המדהימות האלה שצילם הצלם ג'וליאן מוראלס. "הילד הרע" הזה עדיין בבעלות של אותם הבעלים מפעם הקודמת. לפני שנים הוא הצליח לבנות אחת ה-G37 היפות באזור, ואפילו היום קשה להם לחשבו על מישהו שיכול להתקרב אפילו אליה.



החל מפיטמנט אידיאלי ועד לקיט מושלם ואגרסיבי של BAUSAuto Z-Style Rep ותא המטען מפיברגלאס של HikkataDori, ה-G37 הזאת באמת שונה מכל האחרות. היא מונמכת לרצפה בעזרת קוילאוברים K-Sport, כאשר הקפיצים הוחלפו ע"י Universal Air Suspension. כמו-כן הבעלים הוסיף זרועות קאמבר SPC מאחורה והתקין סט גלגלים של AME מדגם Shallen MX. בפעם האחרונה שהמכונית סוקרה, המידות של הגלגלים היו 20X9.5 עם צמיגים 225/35/20 קדימה ו-20X10 עם צמיגים 235/35/20 מאחור, וזה נראה שהם נשארו באותן המידות. אי אפשר להאשים אותו, למה להתעסק עם שלמות, נכון? 






מתחת למכסה המנוע תמצאו כיסוי קארבון של המנוע תוצרת Status Elite, כיסוי רדיאטור, כיסוי מצבר ושלל ברגים של Password JDM. הבעלים, Thuysi, התקין גם מוט גישור של GT Spec ועוד כמה ממתקים, כמו צינורות סיליקון של Samco. אחרון חביב, אגזוז של HKS Hi-Power ואינטייק של Takeda, כדי לשפר מעט את התגובות של המכונית וגם להוסיף לה צליל. אמנם המכונית לא נבנתה למהירות כפי שאתם יכולים לראות, אבל עדיין, 330+ כ"ס זה לא רע.


מפרט טכני ורשימת התוספות:

Wheels/Tires/Suspension

AME Shallen MX 20×9.5 20×10
General Exclaim 225/35/20 Front & 235/35/20 Rear
K-Sport Coilovers
Universal Air Suspension Air Ride
SPC Rear Camber Arm


Exterior

BAUSauto’s Z-Style Rep Full Kit
HikkataDori Fiberglass Trunk

Engine

HKS Hi-Power Exhaust
GTM Test Pipes
Takeda Intake
Status Elite Carbon Engine Cover
Status Elite Radiator Cover
Status Elite Battery Covers
GT Spec Strut Bar
Custom Overflow Tank
Samco Hoses
Password JDM Bolts

מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה