יום ראשון, 4 במרץ 2012

Blue Snow


תסתכלו על סצנת ה-VDub בכל רגע נתון ואתם מיד תזהו את האופנות והמגמות הנוכחיות. וזה לרוב בגלל שרוב המכריע של המכוניות שמוצגות בתערוכות באותה תקופה תהיינה "מקושטות" בשיפורי יופי מסוימים, גלגלים וצבעים. העובדה היא שמספר רב של אנשים יילכו בעקבות הסגנון שנחשב ל-IN. מצד שני, עם זאת, ישנן תמיד כמה נשמות אמיצות שמעיזות להיות שונות. 
תכירו את ג'ק סמית' משפילד. ג'ק תמיד אהב גולף MK1, מאז שהיה ילד קטן. בעבר היו לו כמה מכוניות מדגם Polo וגולף MK3, עד שסוף סוף הוא שם את ידיו על הגולף שמופיעה כאן. "כל רכב שאי פעם היה בבעלותי, הפך בסופו של דבר לפרויקט", מסביר ג'ק. "רציתי לשפר אותה מהיום הראשון שקניתי אותה". וכג'ק אומר "מהיום הראשון", הוא מתכוון לדקה אחרי שהביא הביתה את ה-MK1 הזאת בצבע Pragus Blue, שקנה מחבר שלו, ריקי.





"בהתחלה רציתי ללכת על המראה הרגיל, משהו שכולם עושים, אבל במהרה שיניתי את דעתי והחלטתי לעשות משהו קצת שונה". בהשראת מכוניות פולקסוואגן בשוק הצפון-אמריקאי, ג'ק התחיל בחיפושים אחרי הפגושים אמריקאיים, מנורות צד, בקליות וסמלים של Rabbit, וזה בנוסף לקשתות של GTI וספוילר של Zender.


בשלב זה, אתם בטח חושבים כי הפרויקט הזה היה פשוט למדי לאורך כל הדרך, פשוט לקנות חלקים ולהרכיב אותם. אבל אתם טועים. גולף קטנה הזאת עברה יותר מפעם אחת "ניתוח" להשתלת לב. מנוע המקורי בנפח 1.1 ל' הוחלף ל-1.6 ל' של GTI. לאחר ביצוע כל השינויים הנדרשים על מנת להתאים את המנוע החדש, זה התברר כנפילה. לכן ה-1.6 הוצא שוב מהאוטו ובמקומו הותקן 1.6 GTD מגולף MK2 ביחד עם אינטרקולר חזית והמכונית התחילה לגדוש. "זה עבד בצורה מדהימה", אומר ג'ק. "ואז גיליתי שתיבת ההילוכים שלי כבר מותשת". תיבת ההילוכים O2A חדשה מצאה את דרכה אל המכונית כדי להחליף את התיבה השבורה וכל זה רק כדי לגלות שמצמד הידראולי שלו החזיר את נשמתו לבורא. נכון לעכשיו, ה-MK1 פועלת באמצעות מערכת כבלים, אם כי ג'ק לא ממש מרוצה מהכבל קלאץ' שלו.


"אה, ופעם אחד נפל לי הגלגל". סליחה? נפל הגלגל? נא לפרט, מר' סמית'! "שמתי ברגים חדשים על הגלגלים וגם הוספתי ספייסרים, שקניתי באתר המכירות הפומביות הידוע. הקוטר שלהם היה שונה והודות לחברה ששלחה לי את הברגים הלא נכונים. יצאתי לנסיעת מבחן והרגשתי שהגלגל התחיל להתנדנד. בעודי ממשיך בנסיעה, המכונית פגעה ברצפה והגלגל פשוט עף קדימה".


 אחד מאותם הטרנדים האופנתיים שדיברנו עליהם קודם לכן, זה אייר רייד. יחד עם הטרנד, החל דיון מתמשך והאינסופי בנושא Air vs Static, במיוחד על דגמים הישנים. ג'ק בוודאי לא הלך עם דעת הרוב והתקין מערכת מתלים פנאומטיים קדימה ואחורה של HavAir. מה שמתחבא חלקית בכנפיים הרחבות והנמוכות האלה, זהו סט מדהים של חישוקי Snowflakes של Fifteen52 במידה 16X8, מה שנותן טאץ' מודרני למכונית קלאסית.


 המכונית הזאת בהחלט רחוקה מלהיות גמורה, לג'ק יש תוכניות עבור האינטריור שלה ב-2012 והוא גם רוצה להשמיך עם הנושא של ארה"ב בכך שהוא מתכוון לרכוש חזית Westmoreland. ובזמן שהסיקור הזה נכתב, ג'ק הזכיר משהו לגבי VR6. מנוע מס' 4?


מקור: Stancelife


2 תגובות: