יום שלישי, 6 במרץ 2012

DEE MCCONVILLE'S VW PASSAT ESTATE


בעבר היה מקובל לחשוב כי בולמי אוויר נועדו...טוב, לא נכנס לזה עכשיו, אבל יש אנשים שחושבים שהם לא לשימוש יומיומי. כפי שניתן לראות, די (Dee) מוכיח שזה לא נכון! הוא משייט בפאסאט סטיישן המכובדת והחסכונית שלו ולטענתו זהו רכב האהוב עליו עד כה; זוהי הצהרה נועזת למדי של דמיאן, כמי שהייתה בבעלותו כמות לא קטנה של מכוניות, ביניהן גולף MK2, סיביק EP3 טייפ R, אינטגרה טייפ R, אאודי A3, גולף MK5 והמכונית האחרונה שלו, שממנה הוא נפרד לא מזמן - לקסוס IS200 עם מתלים הידראוליים.





עכשיו נעבור למכונית המדוברת; דמיאן עשה לא מעט שינויים עדינים בחוץ. פנסי קסנון מקוריים של W8, פסי קישוט/מנורות צד בתקן אמריקאי ולוחית גרמנית מעניקים למכונית מראה שונה בחזית.



דמיאן בחר בגלגלי Porsche Volace במידות 18X8 ו-18X9.5 עם צמיגים מתוחים מסביב. הדובדבן שבקצפת היא כמובן מערכת מתלי אוויר של Rayvern עם מיכל אוויר בהתאמה אישית, שנעשה על ידי אדם מאוד בולט בסצנה של צפון אירלנד, ג'ון פדן מ-Peden Conceptz, אשר איפשר לחישוקים האלה, פשוטו כמשמעו, להתקרב רק מילימטרים ספורים מהכנפיים.



אז עם המראה החיצוני שנראה בדיוק כפי שהוא רצה אותו, מה עוד צריך בפנים מלבד סלון עור מלא ומחומם של רמת גימור Highline וציפוי קארבון על כמה חלקים ו-Alpine Media Controller? דמיאן מתכוון להגיע עם המכונית שלו לאירוע Dubshed מאוחר יותר החודש, ואנחנו בטוחים שאף אחד לא יעבור לידה בלי לתת לה מבט שני!



































מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה