יום שני, 5 במרץ 2012

Sophistication in Simplicity: Navith's E46 M3 on CCW Classics


קהילת חובבי M3 E46 בארה"ב גדלה מיום ליום, ומדי יום אקזמפלרים של ה-M נמכרים על ידי הבעלים המקוריים שלהם לאנשים אחרים, כמונו וכמוכם. Navith Sokasaim הוא אחד מהם, הוא רכש את ה-M3 שנת '05 הזאת רק לפני שנה. עם זאת, Navith, שלא כמו רבים אחרים, עשה עבודה יוצאת דופן כדי לתפוס את תשומת ליבנו באופן מעורר הערצה. 





כשבדצמבר האחרון התקיים האירוע AutoCon, אי אפשר היה שלא לשים לב שרבים משקיעים מאמץ כדי לגרום למכוניות שלהם לבלוט מהשאר. אחרי הכל, זה כל העניין במפגשים כאלה. אך לעתים קרובות, בין כל המכוניות עם הצבעים הנוצצים וגימורי מט, הדרך הטובה ביותר להתבלט היא על ידי שמירה על פשטות ואלגנטיות, ככל האפשר. ובכן, במרכז המפגש, חנו להן 3 (כן, 3!) M3 E46 אחת ליד השניה. כל אחת מהן ישבה על חישוקי CCW Classic, כל אחת הציגה את האידיאלים של עידון, ומעל הכל, שלושת המכוניות משכו הרבה יותר תשומת לב מקהל המבקרים, ולא רק מחובבי BMW.



המכונית של Navith, לעומת זאת, הצליחה להתבלט קצת יותר. הפיטמנט של הגלגלים בגימור כסף/פוליש במידות 18X10 ו-18X12 לבדו היה מספיק כדי להצדיק הצגת המכונית לכל העולם. גימור הקלאסי של הגלגלים מחמיא לגוון Alpine White ההיסטורי של BMW, אשר ביחד עם כמה תוספות חיצוניות פה ושם, הופכים את המכונית למושלמת. ויש עוד סיבה למה זה "עובד"...כפי שזה יוחס לליאונרדו די וינצ'י: "פשטות היא התחכום האולטימטיבי."





Navith אינו טירון בסצנת ה-BMW. בעוד שה-E46 שלו כבר מסתובבת חזק במעמקי האינטרנט, זו לא המכונית הראשונה שהוא חיבר יחד. הוא היה בסביבה במשך שנים רבות, וצפה איך הסצנה מתפתחת וגדלה למה שהיא היום והוא ממשיך לתמוך בקהילה על ידי ההשתתפות במגוון של פורומים בהם הוא רשום. 



לחיי Navith וה-M3 הסטנדרטית שלו. לגבי מה הלאה, ובכן, השמועה אומרת כי הגלגלים כנראה יוצעו למכירה, ומישהו רמז שהכסף יילך לטובת תוספת כוחות סוס רצינית :-)



מקור: StanceWorks

תגובה 1:

  1. רק מהשם הזה, BMW M3, עוברת בי צמרמורת...:O

    השבמחק