יום שבת, 17 במרץ 2012

Drew Dorbritz’s Eos: ConVERTing The Masses


בואו נהיה כנים: בשלב כלשהו בחיים אנחנו התייחסנו לכל המכוניות הפתוחות כאל "מכונית של בחורות". לפני שמיאטות הפכו לנמוכות, בעלות סטאנס יפה ולפני שקבריולטים הונמכו עם אייר-רייד על BBS RS's, מכוניות פתוחות בהחלט לא היו הבחירה המיידית של חובבי רכב. כמובן שהיו הרבה קבריולטים יפים לאורך השנים (האקליפס של Tyrese ממהיר ועצבני 2 לא נחשבת), אבל עבר הרבה זמן מאז עד שנראתה קבריו' אחת שהצליחה באמת למשוך תשומת ליבו של קהל החובבים. דרו דורבריץ (Drew Dorbritz) חובב אמיתי כבר הרבה זמן בעצמו, החליט לקחת פלטפורמה שאנחנו מדברים עליה כאן ולהפוך אותה למסובבת ראשים. וזה הצליח לו.







דרו כבר זמן רב נמצא בסצנת VW של טקסס והוא מוכר לא רק בזכות התקנות אייר-רייד בהתאמה אישית אלא גם בזכות היכולות שלו ליצור כל מה שקשור לצביעה, צינורות קשיחים למתלי אוויר מערכות סטריאו. את האאוס של דרו אפשר להגדיר כאבן היסוד של החברה שלו,  Dorbritz Designs, שמציעה מבחר גדול של גלגלים, מתלים ומוצרים אחרים של כמה מטובי היצרנים של היום. מה שהתחיל בתור תושבת בהתאמה אישית למתלה האחורי שלו (D-Cups) הפך לתחילתה של קריירה, שלקחה אותו למקום שהוא יכול היה רק לחלום.







בכל הנוגע לאאוס 2008 שלו, דרו לא חסך בהוצאות. אין דרך טובה יותר להבליט את הקבריו שלך מאשר להתקין לה אחד הסט-אפים של מערכת מתלי אוויר הטובים ביותר שקיימים בשוק. מערכת E-level של Accuair הייתה הבחירה ברורה עבור דרו, כדי להביא את המכונית שלו למראה שהוא דמיין. תשומת הלב לפרטים הקטנים פשוט מרשימה! מנורות צד על הפגוש נצבעו בצבע הרכב ושלט של מערכת האייר-רייד השתלב בצורה חלקה לתוך מה שהיה בעבר מחזיק כוסות. הרבה נגיעות קלאסיות אחרות נעשו על מנת ליצור את יצירת המופת שאתם רואים לפניכם, כולל מיכל אוויר של כ-13 ל' שנצבע בצבע הרכב, צינורות קשיחים, מדחס כפול ועיצוב הבגאז' בהתאמה אישית. מה שמסיים את העיצוב, זה הסאב באריזה יפה ויש לך מתכון להצלחה שאפילו בטי קרוקר הייתה מתקשה ליצור.







ולבסוף, שום דבר לא משפיע את המראה של מכונית כמו סט של "נעליים" יפות. דרו התחיל מסט BLQ של Rotiform והוא נסע איתם עד השנה שעברה. למרות שהם היו בעיצוב קלאסי ונצחי, הוא החליט להתקדם הלאה. עם זאת, הוא החליט להישאר נאמן ל-Rotiform ולהישאר בתחומי ההיצע שלהם, לכן הוא הזמין סט של NUE בקוטר 19" ואנחנו חושבים שהוא מצא את המראה הנכון. סטאנס נכון של קבריו' סופר-נקיה, גג למעלה או למטה, היא תמיד תסובב ראשים, לא משנה מה הדעה שלך. 





בעוד שדרו אולי לא עשה כאן מהפכה רצינית ואולי הוא לא הצליח להוכיח לעולם שמכונית עם גג נשלף יכולה להיות פלטפורמה ראויה כדי לשים לב אליה, אבל הוא ללא ספק הרשים אותנו עם האאוס שלו על ידי לקיחת תשומת הלב שלו לפרטים ואהבתו לאיכות לשלב הבא. 



מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה