יום שישי, 16 במרץ 2012

Sweet & Low


הנה המכונית שחלוטין כבשה את ליבנו ממש לא מזמן. ראינו אותה לראשונה במהלך המפגש של Wrong Fitment Crew שנערך בדרום קליפורניה לפני כשבועיים. אם להיות לגמרי כנים איתכם, זו כנראה אחת המכוניות הפשוטות ביותר שאי פעם הופיעו כאן בבלוג. ככל שאנו מנסים לעודד את האוהדים שלנו להיות יוצאי דופן ולעשות משהו שונה, פשוט אי אפשר להכחיש שכאשר משהו נראה טוב - אין צורך להתעסק עם זה. תמיד הייתה לנו פינה חמה בלב ל-STI. לא להרבה מכוניות יש את הנוכחות האגרסיבית הזאת היישר מהמפעל (בזכות הכנפיים הרחבות האלה), במיוחד כאשר היא מצוידת בסט גלגלים ראוי והנמכה קיצונית.





עכשיו אתם אולי שמתם לב שהורדנו קצב פרסום וכמות הסיקורים שלנו וזה כדי לתת למכוניות המסוקרות עוד קצת זמן חשיפה. נוסף על כך, נהיינו קצת בררנים יותר לגבי סוג המכונית שמופיעה בסיקורים. אנחנו מחפשים תכונות כמו איכות, תשוקה, מקוריות, אם כי אנחנו עדיין מנסים להשאר זהים למה שהיינו כאשר התחלנו את הבלוג הזה, כאשר פרסמנו כמות גדולה יותר של סיקורים, תוך נסיון לשמור על "האיכות". זה בדיוק המקרה כאן על סובארו אימפרזה STI של דונאלד. היא פשוטה, יש רק כמה תוספות בולטות, אבל זה נראה פשוט טוב.



הסיבה לכך שהרכב נראה כל-כך פשוט עכשיו, כי התעסקות עם הרכב, במיוחד עם המנוע, היה פשוט סיוט עבור דונאלד. הוא הספיק לפוצץ 3 מנועים בשנתיים האחרונות מאז שהוא קנה את המכונית. הדבר הטוב הוא שכל זה היה מכוסה תחת אחריות, כי ככל הנראה זו הייתה בעיה ידועה ומוכרת במכוניות האלה. המכונית הייתה בסטייג' 2 הטיפוסי שלה, צנרת פליטה ללא ממיר, ניהול מנוע, אבל לצערו של דונאלד, כל זה הלך אחרי מנוע מס' 2. 



בינתיים דונאלד החליט לשמור את המכונית במצב "נאה" וזאת המטרה האולטימטיבית שלו לטווח ארוך. התוכניות העתידיות שלו כוללות בעיקר שיפור המראה על ידי הוספת תוספות לחצאיות צד, ליפ קדמי אגרסיבי יותר, ליפ אחורי, אולי כמה תוספות מקארבון פה ושם, גלגלים רחבים ואגרסיביים יותר וכמובן דיפויזר אחורי. "פונקציונליות" כעת לא נמצאת בראש סדר העדיפויות של דונאלד בשלב זה. המכונית שלו היא יומיומית, הוא נוסע בה לבי"ס וחזרה, לעבודה, לבית של החברה, מה שתרצו.







כרגע המכונית יושבת על קוילאבורים BC Racing אשר במקרה נחשבים למאוד פופולריים בסצנה האמריקאית. כמו-כן דונאלד התקין ברגי קאמבר קדמיים של SPC ונעל סט של גלגלים מאוד יפים תוצרת Work מדגם Emotion CR Kai. והאמת, הם נראים כל-כך סקסיים על ה-STI הזאת! המידה שלהם היא 18X9.5 מסביב והם עטופים בצמיגי Hankook V12 EVO במידה 245/35/18. רק כמה מילימטרים מעל הכביש, תראו בתמונות. זה מה שנקרא דיוק! כל הכבוד לדונאלד שהצליח להשיג כזה פיטמנט, במיוחד על קוילאוברים.





























מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה