יום שלישי, 27 במרץ 2012

From Japan, With Fitment // Subaru Legacy B4 Blitzen



לפני כשבועיים הראינו לכם כמה תמונות של הלגאסי B4 הזאת מיפן. מסתבר שהבעלים מעריץ גדול של הבלוג Stance Nation והוא מאוד התלהב מהעובדה שהבלוג רצה לסקר את המכונית שלו בצורה יותר פרטנית. הוא היה אדיב מספיק כדי לצלם כמה תמונות של המכונית שלו ולתת לנו את רשימת המפרט שלו. אז מה יש ב-B4 הזאת שאנחנו אוהבים כל-כך? כמה מכם בוודאי שואלים את עצמכם את השאלה הזאת. אז בואו נהיה כנים אתכם: קודם כל, רובכם מעולם לא שאלתם את עצמכם איך תראה B4 עם סט גלגלים ראוי והנמכה, שלא לדבר על כך שמישהו בכלל יעשה את זה. אנחנו צודקים? שנית, הדבר הזה יושב כמו שצריך. יש לה את הכמות הנכונה של הבלטת הגלגלים ומתיחת הצמיגים, גובה נכון וזוויות קאמבר נכונות. אז בלי להרחיב יותר, בואו נסתכל על המספרים והתמונות.





בואו נקווה שהמכונית הזאת תוכל להוות השראה לכמה מבעלי B4 כאן. המכונית הספציפית הזאת היא 2003 Blitzen Legacy B4. אנחנו לא יודעים הרבה על “Blitzen”, אבל אחרי שראינו שהבעלים הזכיר את “Porsche Design”, היינו חייבים לבדוק את הנושא. מסתבר שדגמי Blitzen היו תוצאה של שיתוף פעולה עם Porsche Design בין השנים 2001-2003, כפי שהבעלים ציין. דברים כמו גלגלים, בודי-קיט והאינטריור, כולם עוצבו על ידי Porsche Design. אבל נאבה (Nabe) עדיין היה חייב להוסיף למכונית מגע משל עצמו, אחרי שהוא נדבק בחיידק השיפורים.



הגלגלים האחרונים שלו הם Volk TE37 Super Laps יפיפיים במידה 17X9 מסביב עם אופסט +22, אבל אחרי שינויים קלים כאלה ואחרים, האופסו הסופי מקדימה הפך ל-+15 והאחורי ל-+20. הגלגלים עטופים בצמיגים במידה 205/40/17. אבל אי אפשר להתייחס לגלגלים/צמיגים שלו מבלי לשים לב לסט בלמים גדולים של Brembo. זה נראה מדהים שם, מה אתם אומרים?





תאמינו או לא, אבל חוץ מהאגזוז של Remus ומראות צד של אלפא רומיאו 157, המכונית די מקורית. חובבי הרכב היפניים יודעים לקחת את הדברים לרמה אחרת, אם זה לשלב חלקים של מכוניות אחרות או ליצור חלקים חדשים לגמרי, אבל זה בהחלט נחמד לראות משהו פשוט יותר מעת לעת. 



























Wheels/Tires/Suspension


Volk TE37SL 17×9
205/40/17 Tires
KGM DNA DAMPER Coilovers
Tanabe 20kg Springs
PCD swap from 5×100 to 5×114.3
Brembo Big Brake Kit



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה