יום שישי, 23 במרץ 2012

How Low Can Ya Go?: Tanner Norwood’s Street Scrapin’ Miata


"המכונית שלך מספיק נמוכה?" אם אתה שומע את השאלה הזאת משלושה אנשים שונים במהלך ביקור אחד בתחנת דלק, סימן שאתה עושה את זה נכון. טאנר נורווד מקליבלנד, טנסי, לא יכול אפילו לעבור בין הנתיבים במיאטה '94 עם סופרצ'ארג'ר שלו מבלי להרוס מחזיר אור או לגרד את פני הכביש. האמת, זה די צפוי, כאשר מגן הקארטר שלך נמצא במרחק של פחות מסנטימטר מהאדמה. 







כאשר טאנר התחיל את הפרויקט שלו, הוא רצה לבנות מכונית נקיה לשימוש יומיומי. הוא לא בזבז זמן וניגש מיד לעבודה, אחרי שרכש סט של קוילאוברים, גלגלים זולים וכלוב התהפכות, וכל זה עוד לפני שהוא אפילו קנה את המכונית. הוא התקין את כל אלה בסופ"ש הראשון אחרי הקניה. 





אחרי הפעם האחרונה שחבר'ה מ-Canibeat ביקרו בטנסי, הפרויקט של טאנר התקדם די יפה. הוא הנמיך את המיאטה שלו משמעותית, בנה מגנים מאלומיניום לקארטר שמן ודיפרנציאל אחורי, הגביה את המנוע ומסילות המסגרת, התקין גג קשיח OEM ועשה עוד הרבה שינויים פה ושם. לאחרונה הוא רכש סט של גלגלי Work Meister במידות 15X9 ו-15X9.5 וזה הפך לדובדבן שבקצפת.





טאנר מאוד מתגאה בעובדה שכל העבודה של הבניה והתאמות הוא עשה בעצמו. אנחנו מאמינים שהוא עוד יפתיע אותנו, כי כמו שאתם יודעים, לא קיים דבר כזה כמו "סיום פרוייקט".











טאנר ממש לא סיים עם המיאטה שלו, יש עוד תוכניות רבות לעתיד, שכוללות פחחות וצבע טרי. אבל לעת עתה, המיאטה נראית מצוין, היא סוג של מטאטא מוגדש על הכבישים של דרום טנסי וצפון ג'ורג'יה. 

מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה