יום חמישי, 22 במרץ 2012

When It All Falls Into Place



רוב הפרוייקטים התחילו בגלל חזון, אבל רובם לא הגיעו ליעדם בגלל הרבה מחסומים שנוצרו בדרך. לפעמים זה ניראה הרבה יותר קל לשנות את התוכנית המקורית, או פשוט להתעלם מכל המחסומים בו זמנית, ובבו הזמן להתחיל להתמודד איתם עם הראש בקיר. לא מוצא את הסט גלגלים המושלם שאתה מחפש אותו? נו טוב, גם סוג ב' יכולה להיות פשרה מספיק טובה לבינתיים  - תמיד תהיה הזדמנות אחרת, לא? אבל לחלק מהאנשים יש שאיפות אחרות והם בוחרים להתמודד עם הבעיות גם אם זה יהיה בדרך הקשה ולעשות כל מה שצריך כדי להשלים את היעד ולהשלים את החזון שהיה בהתחלה. זה הזמן להציג לכם את תום מיורץ' והאודי A4 B6 שלו. 






כאשר תום התחיל לעבוד על החזון שלו, והגיע לשלב שעליו להתמודד עם הבעיות שנוצרו לו, הוא החליט שהוא הולך עם זה עד הסוף. תום הוא היד הראשונה של האודי הזאת עוד משנת 2004 כאשר קנה אותה עם מנוע 1.8 טורבו. אבל במשך הזמן הזה שהרכב אצלו הוא עבר המון משברי זהות עם הרכב, הוא התחיל מזה שהאוטו היה מקורי ושימש אותו לנסיע ביום יום. עם הזמן הוא התחיל לשפר אותה לאט לאט, וכרגע הרכב שלו הוא בין היחידים במדינה שלו שמצוייד בקיט ספורט מלא של חברת sportec שמוכן לכל סיבוב ועיקול וכל מצב שהוא יתקל בו. אבל הדרך להגיע לשם לא היית קלה במיוחד, ו7 שנים אחרי שהרכב נקנה הגיע הזמן שנתן לו את הקרדיט שמגיע לו. 





חבילת השיפורים של חברת Sportec כוללת בין השאר גלגלים בגודל 19 אינצ' של חברת MOMO בוחב 10' ,שניתן לראות אותם על הרכב - הרי למה לגעת במשהו שכבר מושלם?
אבל משם זה רק גדל וגדל,קויילאוברים של חברת Vogtland שמכויילים בצורה מדוייקת הורכבו על הרכב, כמו כן כיוון של המחשב ניהול של המנוע והרשימה עוד ארוכה, אבל ההרכבה של הכל לא היית קלה במיוחד עד בלתי אפשרית כיוון שהקיט טמבונים שתום כל כך רצה כבר לא היה מיוצר. בעזרת כמה קשרים טובים, ובעיקר בעזרת המון מזל לפחות המנוע של הA4 קיבל את שלו - חבילת שיפורים של חברת Sportec - שכוללת טורבים היברידי K04.230, מזרקים 420CC, קלאץ' ספורטיבי ומיוחד, FMIC, ועוד הרבה דברים מסביב שעזרו לו לחיות ולנשום ולהוציא את המיטב ממנו. בשביל תום לשבור את המחסום הזה ולהתקרב לחזון שלו פתאום ניראה הרבה יותר קרוב. אבל הקיט טמבונים המעצוב והאוירודינמי פשוט לא היה בהישג יד. 




על הA4 הורכבו באופן זמני קיט טמבונים של חברת ABT Sportline, אבל זה פשוט לא היה זה. לפני כמה שנים תום יצר קשר עם חברת Sportec והצליח בעזרתם להביא לכך שסט בין האחרונים שלהם ישלח אליו אל ארצות הברית לפני שRival Motorsport יסגרו. הקיט של Sportec כלל טמבון קדמי, חצאיות צד וטמבון אחורי, ביחד הם יצרו חבילה אוירודינמית שתום לא הצליח לחיות בשקט בלעדיהם. הקיט כולל כמה חלקים משלימים כגון 4 שטיחים של Sportec, ידית הילוכים, ידית הארמבקס, וכיסוי לדוושות. ועם השלמת המראה הקוסמטי של הA4 היה צריך להשלים כמה כ"ס שיתאימו למראה שלה, ועם עזרה של החברה מחברת VAST וCustom Tune  הרכב גם קיבל את הביצועים שראויים לו. 


הרבה סבלנות ובעיקר הרבה מזל הם המרכיבים העיקריים שצריך כדי להגשים את החזון שעומד בפני כל אחד. ועם עוד כמה תוספות קלות של צנרת, ברקסים של חברת Brembo, צלחות בלימה של TTRS, מושבים של S4, גם תום הצליח להגשים את החזון שלו לרכב. הקווים המהממים של הרכב שלו, והמראה המיוחד של הA4 הזאת בהחלט תגמול מעולה לכל המחסומים שהיה עליו לשבור. 



























נלקח מ:klutchrepublik





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה