יום שישי, 30 במרץ 2012

A Mixed Pallet: Canibeat Staff Member Danny Rice’s Harlequin


אם אתם מעולם לא ראיתם דגם כזה, אתם בטח שואלים את עצמכם: "מי לעזאזל יעשה דבר כזה?!". אז תאמינו או לא, פולקסוואגן עשו. בדיוק כך, מכוניות האלה הגיעו ככה מהמפעל (חוץ מכמה תוספות שרואים עליהן). במקור הדגם Harlequin נוצר כסדרה עיצובית של היצרן, איתה הוא סייר בכל מיני תערוכות רכב בינלאומיות ובזכות המון תגובות חיוביות מקהל המבקרים, החליטו בפולקסוואגן לייצר את הדגם בייצור סדרתי, אם כי במהדורה מוגבלת. בסופו של דבר יוצרו 264 יחידות כאלה והוצעו למכירה ב-1996, בלעדית לשוק הצפון-אמריקאי. מבוסס על פלטפורמה לא כל-כך זוהרת של גולף MK3 GL, דגם ה-Harlequin הוא אחד הדגמים הסדרתיים הנדירים והבולטים לעין שפולקסוואגן אי פעם יצרה. 









בדומה ל-Harlequin, עולם הרכב הוא לוח מעורב, ולא רק של קודי צבע, אלא סגנונות, עיצובים ופרסונליות. מה שרוב חובבי הרכב לא מבינים (או מסרבים להבין) זה שהמכוניות שלנו (בדיוק כמו התיק יד של החברה שלך) הן הביטוי של עצמנו ושל אישיותנו ואנחנו רק רוצים לומר שה-Harlequin הזאת מתאימה בצורה מושלמת לאחד האנשים הבולטים בצוות של Canibeat, דני רייס (Danny Rice).







"בעלים הקודמים (אישה) קנתה אותה חדשה לגמרי בשנת 1996, מסוכנות בנוקסוויל, טנסי. היא הייתה בבעלותה במשך 13 שנים והייתה מטופלת כל החיים שלה באותה הסוכנות, כך שכולם שם הכירו אותה היטב. בנובמבר 2009 היא הגיעה לסוכנות וקנתה ג'טה וואגון חדשה. כשאחד מעובדי הסוכנות שאל אותה מה היא מתכוונת לעשות עם הגולף, היא אמרה שיש לה ידיד שרוצה להשתתף איתה בתחרות Demolition Derby (התחרות המפגרת הזאת שהורסים בה מכוניות) והיא מתכוונת לתת לו אותה. אותו העובד השיב לה: "אממממממ....לא!" ומיד קנה אותה ממנה. אבל אז הוא נקלה למצב כלכלי קשה ותוך 3 שבועות פרסם את הגולף ב-Craigslist (יד 2, אם תרצו). אבל אז, חבר שלי טרבור (בעלים של 1 מתוך 4 דגמי Harlequin בעיר) ראה את המודעה. התקשרתי למוכר באותו הלילה, הצעתי לו הצעה, ולמחרת כבר שילמתי לו את הכסף במזומן."








בדיוק כמו שרבים מחפשים טייפ R בעולם של הונדה, ה-Harlequin הוא מצרך נדיר בקהילת פולקסוואגן. בעוד שהעיצוב של המכוניות האלה פראי מספיק בשביל רבים במצבה המקורי, כמה נשמות אמיצות כמו דני רייס הוסיפו לגולף האייקונית הזאת מעט אישיות והפכו אותה לייחודית עוד יותר.



"המכונית נקנתה בתחילת דצמבר 2009 וישבה במוסך רוב חודשי החורף, אבל היא ראתה כמה שינויים בזמן שהייתה בתרדמת חורף (קוילאוברים, בקליות כחולות של Hella, גלגלי BBS RM). מפגש הראשון של חייה היה Water By The Bridge 2010. סיימתי להכין את הגלגלים ממש ערב לפני המפגש ועל הבוקר יצאתי לכיוון החוף. המכונית ביקרה ב-8-9 אירועים באותה השנה והיא נשארה בעצם אותו הדבר. במהלך החורף, המכונית עמדה במוסך. הייתי לי אז תיבת הילוכים אוטומטית, אותה החלפתי לידנית בחודש פברואר או משהו כזה, כי האוטומט פשוט היה הורג אותי!"















"מכרתי את ה-RM והתחלתי לחפש גלגלים חדשים. ברנדון צ'ייסין מ-SoCal Stance Shop ראה את ההודעה שלי בפייסבוק שאני מחפש גלגלים ויצר איתי קשר. הוא מצא בשבילי סט מושלם של גלגלים, עם ליפ שרציתי, עם מרווח ברגים שהייתי צריך, עם ליפ מלוטש וללא צבע עליהם, מוכנים לצביעה. בסופו של דבר שיניתי את דעתי ברגע האחרון לגבי צביעת חלקים מרכזיים של הגלגל והלכתי על התזת אבקה בגוון לבן מבריק. בעוד שאני מחכה לגלגלים שלי שיהיו מוכנים, ברנדון לא הפסיק לזרוק לי רמזים שאני צריך לעבור למתלי אוויר. תמיד התעניינתי באייר-רייד, אבל אף פעם לא חשבתי על זה ברצינות. ביליתי זמן רב במחקר של הנושא ב-VWVortex ודיברתי עם אנשים אחרים שאני מכיר, כאלה שיש להם אייר-רייד, אחרי שנמאס להם לגרד כל דבר בכביש בנסיעה עם קוילאוברים. אחרי שכנועים כאלה ואחרים וסיפורים עד כמה שהנסיעה עם מתלי אוויר נוחה וזה, ברנדון השיג לי סט של Airlift Slam XL עם מערכת ניהול דיגיטלית מושלמת של AutoPilot. אחרי ההתקנה, אני יכול להגיד בכנות שמעולם לא הייתי מאושר יותר, הנסיעה במכונית הרגישה כמו עם מתלים מקוריים, סוף סוף יכולתי לנסוע בבטחון ולא לפחד מכל מיני בורות ודברים אחרים בדרך וגם יכולתי לחנות נמוך יותר ממה שהקוילאוברים שלי אפשרו לי."



















דני הוא בחור של Euro, אבל אהבתו למכוניות אינה מוגבלת רק לדגמים אירופאיים או גלגלי BBS בלבד. כמונו וכמוכם, הוא בחור של מכוניות, והוא נהנה להכיר את האנשים שמאחורי המכוניות, אוהב את הסיפורים מאחורי הבניות, וככותב ב-Canibeat, הוא גם אוהב לחלוק את הסיפורים האלה עם כולם. 










Danny Rice’s 1996 Volkswagen Golf Harlequin #25 of 264


Exterior

    • OEM paint: Ginster Yellow, Pistachio Green, Chagall Blue and Tornado Red
    • Partially shaved hatch (wiper assembly shaved)
    • Hella Magic Colors Blue Tails
    • GTI front end conversion (dual chamber headlights and fogs)
    • FK Long Turns and Fogs
  • Interior

      • Polo Harlekin (European) Headrests
      • Momo Bennetton F1 Racing Team Steering Wheel

    Performance:

      • BFI Motor Mounts
    • Wheels/suspension

        • Slant Lipped BBS RS’s: 16×7.5 & 16×8.5 – et14 all around
        • Airlift Slam XL Air Ride Kit with AutoPilot Digital Management

    מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה