יום רביעי, 28 במרץ 2012

The right desicion!


רובכם ראיתם את ה-GTI Edition 30 המדהימה הזאת בתמונות באינטרנט. צריך להיות ממש מטורף, כדי בכלל לחשוב על הרעיון למכור את היצירה הזאת...
אנשים רבים ניסו לשכנע את גרווין לא למכור את ה-GTI שלו, עם 324 כ"ס, גלגלים באמת נחמדים וסטאנס מושלם, הם אמרו לו שהוא עוד יתחרט על המכירה. אבל ה-GTI הוצעה למכירה ונמכרה די מהר. גרווין יכול להתחיל פרויקט חדש.
באחד המפגשים באמצע החורף הוא הפתיע את כולם: ה-GTI החדשה שלו הגיעה למפגש שלוש שבועות אחרי המכירה של ה-Edition 30!




גרווין קנה את הפולו GTI DSG 6R שלו מיד ראשונה, גם מחובב פולקסוואגן לא קטן. דעתינו, כמו גם דעתם של רבים, שפולקסוואגן שוב התחילו לייצר GTI, אחרי זמן רב: פס אדום על הגריל, ביצועים מרשימים, ריפוד משובץ על המושבים ועוד כמה פרטים ייחודיים. מבחוץ, הפולו GTI שונה מאחרות בזכות הגריל כוורת שלה, חצאיות צד ויציאה כפולה של האגזוז מאחור.



תפרים אדומים בפנים הרכב בולטים מיד לעין על גלגל ההגה, ידית ההילוכים ובלם יד. הגימור של האוטו עדיף מדורות קודמים, למשל פתחי אוורור נראים זהים כמעט לאלה של הגולף, אשר מוקפים באלומיניום מוברש.



הבעלים הקודם כבר התחיל לשפר את המנוע 1.4 ל' עם תיבת DSG. האגזוז המקורי הוחלף בצנרת פליטה של Milltek ודאון-פייפ בבניה אישית, שנבנה על ידי Senna products. כדי לשפר את ביצועי המנוע, תוכנת ניהול עברה "רענון" על ידי JD engineering, אשר מוכרים בבנלוקס בתור דר' VAG. ובכן, המכונית קיבלה עדכון תוכנה סטייג' 2 גם לניהול המנוע וגם לתיבת DSG. גרווין הוסיף גם קיט יניקת אוויר של ITG Maxogen, כדי שהמכונית תוכל לנשום טוב יותר. כל השינויים הנ"ל הביאו את המכונית לאזור של 230 כ"ס והפולו הזאת די מהירה! 


אבל אחרי הכל, גרווין חי את החיים שלו בצורה "נמוכה" והוא מתגלגל על גלגלים מדהימים, החליף את הקפיצים בקוילאוברים של Eibach שכבר היו מותקנים במכונית, בקפיצים קצרים יותר. כדי להיות מוכן לקראת עונת המפגשים באירופה, גרווין היה זקוק לסט של גלגלים יפים. הוא מצא את ה-BBS RS בקוטר 17" בעזרתו של חבר טוב. מקדימה הגלגלים ברוחב 8" ואילו מאחורה הם ברוחב 9", כולם לבושים בצמיגים במידה 195/40.


גלגלים האלה מתאימים בצורה מושלמת למכונית וגורמית לה להיראות מהמם! המראה החדש וההספק של 230 כ"ס ותיבת DSG, בשילוב עם מערכת פליטה, גורמים לנו להאמין שגרווין לא מתחרט שהוא מכר את הגולף שלו ושהוא עשה את ההחלטה הנכונה!










מקור: Dubnutterz

תגובה 1:

  1. להחליף גולף GTI ועוד גרסה מיוחדת בפולו GTI?? טוב נו, אין שכל אין דאגות..לפחות היא נראת טוב.

    השבמחק