יום חמישי, 19 באפריל 2012

Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012, Sweden


המופע המוטורי הגדול ביותר בשוודיה נקרא Bilsport Performance and Custom Motor Show ואותו מבקרים קרוב ל-70 אלף בני אדם מדי שנה. במשך 4 ימים אתה יכול למצוא מכוניות מכל הסוגים והסגנונות, החל מ-Lowriders ועד לטנדרים מפלצתיים, מכוניות מרוץ, מכוניות של סצנת הסטאנס ואפילו אופנועים. תערוכה זו מבשרת את תחילתה של שנה מוטורית בשוודיה, וזה בנוסף למרוצי רחוב, מפגשים ותחרויות burnout (חוויה בפני עצמה).



למרבה הצער, שוודיה אימצה באיחור רב את הסגנון Stance, אך בשנה אחרונה יותר ויותר אנשים גילו את הסגנון והתחילו לעצב את המכוניות שלהם במרדף אחרי יצירת סטאנס ופיטמנט מושלמים. 
מלבד הקטע של הסטאנס, תראו כאן גם כמה מכוניות מרוץ מגניבות עם הסבות מיוחדות ונדירות, כאלה שלא תראו אפילו בארה"ב. אז תהנו מהתמונות!




הונדה אינטגרה של מרקוס עם BBS RS, קדימה 15X8 עם אופסט 11 ואחורה 15X9 עם אופסט -1









הגה של MOMO ומושבים של Recaro. נראה טוב!




לקסוס הזאת נועלת גלגלי Work gnosis gs-2 במידות 18X9.5 עם צמיגי 215/40 קדימה ו-18X10 עם צמיגי 225/40 אחורה. יש לה גם בודי קיט בבניה אישית.



R33 הזאת צבועה בצבע של הונדה שנקרא B53P Celestial blue ויש לה ליפ קדמי של Epr-racing Type VS מקארבון.



מ-R33 ל-R31 בנויה למסלול! 




אז מה חבר'ה, כמה וולוו מגניבות יש לנו בארץ? זה מה שיש בשוודיה. בתמונה - וולוו 850 "מקורית".








היו הרבה רכבי וולוו באירוע. הוולוו 760 הזאת מצוידת במנוע 2.3 ל' T5 עם 565 כ"ס.




אאודי עם Rotiform NUE זה תמיד WIN! בתמונה היא יושבת על הגלגלים במידה 18X9.5 עם אופסט 25, עליהם הולבשו צמיגי Falken במידה 215/40/18.



אנחנו בטוחים שאתם תאהבו את בימר הזאת! היא יושבת על גלגלי Work Gnosis ברוחב 9.5 עם אופסט 10 וצמיגים 215/35 קדימה ו-10.5 עם אופסט 15 וצמיגים 235/35 מאחור. ספייסרים 15 מ"מ ו-20 מ"מ (קדימה ואחורה בהתאמה) עוזרים לה לקבל את הסטאנס המושלם.





וולוו 242 שנת 1975 עם מנוע M50b25 של BMW.




חישוקים אחוריים הם ברוחב 11" עם צמיגי Falken fk425 במידה 245/35/17.






הוא רק שתי KE70 באירוע, אבל שתיהן במצב מעולה! זאת שבתמונה מצוידת במנוע CA18DET עם כמה שיפורים נלווים.



היא יושבת על גלגלי BBS RS במידות 15X8.5 קדימה ו-15X9.5 אחורה. המכונית עדיין נמצאת בתהליך הבניה ואנחנו מאוד היינו רוצים לראות אותה שוב כשהיא תהיה גמורה.



Bride Zeta III לנהג, Bride Brix לנוסע. 










אקורה NSX עם פרונט Styleauto שעבר התאמה לפנסי חזית 02+, חצאיות צד של Marga Hill וגלגלי Weds TT7R.



215/35/18 קדימה ו-235/35/19 אחורה עם צמיגי Falken Fk452. תמיד נחמד לראות NSX רעננה עם סטאנס נכון.



פולקסווגן בורה עם גלגלים 3 חלקים של OZ Mito, קדימה 17X8.5 ואחורה 17X10. המכונית צבועה בגוון LC7V Blue Anthracite.


סגנון RAT מאוד פופולרי אצל חיפושיות.






גלגלי Work Schwert SC2 יושבים טוב על האאודי A4 הזאת.














B6 3.5 הזאת משנת 1986 זכתה במקום שני בקטגורית EuroClassic.




הרבי חזרה, עם כמה שדרוגים למרוצים.










S2000 הזאת מצוידת בפרונט של Amuse, גג קשיח מקארבון וליפ קדמי עם חצאיות צד בהזמנה אישית.



היא יושבת על מידות הזויות: 18X9.5 עם צמיגי 215/40 קדימה ו-18X10.5 עם צמיגי 235/40 אחורה. מאוד נחמד!



פורשה 911 טורבו שנת 1978 עם 1000 כ"ס שמאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 1.6 שניות (!).






פולקסווגן פולו ברוטלית מבית Dahlback Racing עם מרכב מלא מקארבון.




רוני פטרסונס ולוטוס 72 שהוא נהג בה. הוא אחד מנהגי מרוץ הגדולים בכל הזמנים שיצאו משוודיה.




תתפלאו, אבל הגולף MK4 הזאת בנויה ל...דריפטינג והיא מצוידת במנוע LS1 של שבי קורבט.








Millway Motorsport הציגו את ה-BMW שלהם. אין לנו מידע עליה אבל לעזאזל...היא נראית טוב!




בשוודיה, הרבה אנשים אוהבים את הוולוו שלהם עם מנועים של ב.מ.וו, הרבה אנשים הולכים על הסט-אפ הזה..











ואתה חשבת שהברקסים שלך גדולים...






סאאב עם widebody מקארבון ועוד דבר קטן...




עם מנוע של וולוו...














כבר אמרנו שבשוודיה פשוט חולים על וולוו? 






וולוו S40 עם מנוע של BMW (כמובן) ושלדה בבניה אישית.






מי היה מאמין...






חלק מכם כבר בטח מכירים את הוולוו הזאת מבית VOX. היא כבר הופיעה אצלנו בבלוג (קישור).




מנוע שמציץ שייך לוולוו 960 והמכונית הזאת רחוקה מלהיות trailer queen. פשוט תלכו ליו-טיוב וחפשו את Amazon Vox.







זאת KE70 השניה שהייתה בתערוכה, היא מונעת בעזרת המנוע של וולוו V70R עם יותר מ-300 כ"ס.






דלתות ותא המטען עשויים מקוולאר בהזמנה אישית. המכונית בנויה לדריפטים ויהיה מאוד מעניין לראות אותה על מסלול.



גלגלי Compomotive יושבים מעולה מתחת לקשתות של בתי הגלגל.






ואם פתאום לא בא לכם להשתיל מנוע של וולוו או ב.מ.וו, למה לא להשתיל מנוע V10 של וייפר?










ליף טופבסון הוא האיש מאחורי המכונית הזאת. אולי כמה מכם מכירים אותה או כבר ראו אותה בעבר, היא גם הוצגה בתערוכת SEMA ועוד כמה תערוכות רכב גדולות בעולם. רודסטר הזאת מצוידת ב-V8 של וולוו שצורך אתנול. ליף זכה בתואר היוקרתי "Hot Rod of the Year” מטעם Hot Rod Magazine.

























מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה