יום שני, 30 באפריל 2012

A Dish Served Cold: Sam Mahmassani’s Mazda3


אין דבר טוב יותר מאשר לכתוב סיקור על מכונית כל-כך המונית ובו זמנית כל-כך מיוחדת. תופסת תשומת הלב של כולם בזמן שמסתובבת ברחבי מונטריאול, קנדה, המאזדה 3 של סאם היא לא ליסינגומטית טיפוסית שכבר יצא לנו מכל החורים לראות בכבישים שלנו. 





חכו רגע, אתם באמת חייבים לקרוא את זה! ב-2006, סאם שאל שאלה פשוטה: האם ניתן יהיה להלביש צמיג 215/40/18 על ג'אנט 18X8? התשובות שהוא קיבל היו פשוט מטורפות. אנשים אמרו לו שכנראה שהוא סובל מהפרעה נפשית כלשהי אם הרעיון הזה בכלל עלה לו לראש...התגובה של סאם הייתה מאוד פשוטה: LOL.





אבל סאם החליט לשנות מעט את הפורמולציה של המספרים ולהתקין, יחד עם אחיו זאק, גלגלי BBS RS בהתאמה אישית במידה 17X9 ועליהם למתוח צמיגי Nankang NS-II במידה 205/40/17. וכן, קאמבר "קטן" של מינוס 7 מעלות מאחורה היה הכרחי כדי להכניס את הגלגל מעט מאחורי הכנף ואילו מקדימה הקאמבר שנמדד היה בזווית של מינוס 4 מעלות. כנפיים קדמיים ואחוריים נמתחו והורחבו כמובן.





עכשיו, כשסאם סיים עם הגלגלים, הרומן שלו עם מערכת מתלי אוויר היה חייב להתחיל. תקופה ארוכה אחרי שהוא נסע נמוך עם קוילאוברים, הוא התחיל לפזול לכיוון האופציה הנוחה והפרקטית יותר ולא היה צריך יותר משיחה אחת עם כמה אנשים כדי לגבש החלטה חד משמעים - הולכים על אייר-רייד! לכן בשנת 2011 סאם ביצע הזמנה של מערכת כריות תוצרת AirREX כדי להפגיש אותה עם הגלגלים הגנגסטריים שלו. הוא יצר קשר עם ווינג מ-MemoryFab והזמין מערכת מתלים מתכווננים ל-12 רמות שונות, בשילוב עם הכריות וצלחות קאמבר מתכוונות.





בואו רק נקווה שאנשים יידעו להעריך את הדבר הזה, כי זה לקח המון עבודה קשה כדי להביא את המכונית למצב שבו היא נמצאת היום ולגרום לה להיות ייחודית כפי שאתה רואים בתמונות. כל הכבוד לסאם, לא רק כי הוא מקורי וייחודי, אלא גם כי הוא נוסע בדבר הזה על בסיס יומי ברחבי העיר!



AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה