יום שלישי, 1 במאי 2012

Sunday Funday – BMW E46 Compact


כולם יודעים שיום ראשון (אצלנו זה יום שבת) זה יום כזה בשבוע שנשארים בבית, שוקעים במחשבות ונכנסים לדכאון מזה שיום למחרת שוב חוזרים לעבודה. חבר'ה מ-StillMotion לעומת זאת הצטיידו בכמה בירות קרות ונפגשו עם אחד החברים שלהם ובעל הרכב הזה, ג'ואל, ועל הדרך עשו כמה צילומי סטילס וצילמו סרטון וידאו. זה היה יום ראשון טוב ומגניב.







ג'ואל הוא הבעלים של E46 קומפקט 318td הזאת מאז תחילת 2009. ברגע שהוא קנה אותה, הוא מיד התחיל עם השיפורים. אף על פי שרוב השיפורים הם די דיסקרטיים ו-OEM+, אפשר לומר שיש לה רשימת "ממתקים" די נחמדה, גם במנוע וגם אסתטיים. 





115 כ"ס שהגיעו יחד עם המכונית כמובן לא סיפקו את ג'ואל, לכן הוא החליף את המזרקים לאלה של 320d והחליף אינטרקולר מקורי קטן בקולר חזית גדול. כדי לסיים עם המנוע, הוא ביצע עדכון תוכנת ניהול המנוע והתוצאה הייתה 200 כ"ס וכ-45 קג"מ.





כדי לשמור על המכונית קרוב יותר לקרקע, ג'ואל התקין קוילאוברים Eibach Pro-Street ובחירת הגלגלים האחרונה שלו נפלה על סט רפליקה של BBS LM במידות 18X8.5 ו-18X9.5 אשר קיבלו צמיגים במידה 225/40/18. עם תוספת כוח כה משמעותית, היה צורך לשדרג את הבלמים המקוריים, אשר התקשו להתמודד עם הסוסים החדשים, לכן הוחלט להחליף את הסט המקורי בסט דיסקים וקאליפרים של גרסת 330d.







כפי שניתן לראות בחלק מהתמונות, מראה פנימית ברכב שייכת ל-M3 E92 ואילו מראות צד חיצוניות ירדו מ-M5. בזמן הקרוב, ג'ואל מתכנן להחליף את הגלגלים של המכונית שלו בסט 19" מקורי של BMW X5 וכמובן להנמיך אותה עוד.



וכמובן, הסרטון שצולם באותו היום, צפיה מהנה:




מקור: StillMotion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה