יום שלישי, 17 באפריל 2012

An Enthusiast's Journey To Rebuilt: BMW 2002




ב.מ.וו 2002 היה רכב שהצליח לשנות את העולם. לא רק שהוא הצליח להציל את חברת ב.מ.וו מאסון כלכלי הוא גם הצליח לפתוח עולם חדש שבו אפשר היה להיות בעלים של רכב ספורטיבי בתור רכב משפחה. כאשר הגיע הזמן של קארטר קריימר לקנות את הרכב הראשון שלו, המחשבה שלו הלכה רק לכיוון אחד בלבד ולאחר שראה רכב דומה אצל חבר טוב שלו הוא ידע שהוא הולך לעשות את זה. אחרי שחיפש במשך תקופה לא קצרה, הוא הצליח למצוא ולקנות אחת במצב מעולה, וכשהביא אותה הדבר היחיד שהיה לו בראש זה "מה לעזאזל עשיתי עכשיו?!"





הרכב היה חלוד, היה לו חור בפח, צינורות דלק נוזלים, אורות שלא עבדו, אבל למרות הכל הוא מאוד אהב אותו. הילדים בבית ספר קראו לה "האוטו של סבתא" וחלק אפילו קראו לה "חתיכת פח". למרות הכל קארטר הצליח להתעלם מכולם כי הוא ידע שברגע שהוא יסיים איתו הוא יהפוך לרכב מגניב. אך למרבה הצער, כשלושה שבועות לאחר מכן הוא איבד שליטה על הרכב כאשר נסע על כביש אפר, הוא חשב כניראה שהוא קן בלוק. הרכב נפגע בצורה קשה והביטוח לא יכל לתת לו מספיק כסף כדי לתקן אותו ולהחזיר לכביש, דבר שבלבל את קארטר בעניין של מה הוא עושה עכשיו?


כשבוע לאחר מכן, הוא היה באירוע רכב וצילם בשביל הבלוג של eGarage, בתקווה להרוויח עוד קצת כסף כדי לתקן את האוטו. בתצוגה הוא פגש את ג'ים גליקהאוס, בעלים גאים של פרארי P4/5, הוא ידע שהוא יוכל לעזור לו עם האוטו. כאשר הסביר לו את המצב שלו, ג'ים חייך אליו ואמר "אני מוציא המון כסף על רכבים שאין להם שום ערך, אם הרכב חשוב לך כל כך הרבה, אתה צריך לתקן אותו", הדברים של ג'ים מאוד השפיעו על קארטר והוא החליט לתקן את הרכב לבדו. 


עברו 10 חודשים, והרכב כבר ממש לא נראה כמו פח. קארטר עשה את כל העבודה לבדו מבלי להבין שום דבר ברכבים לפני כן. "הרכב לימד אותי כל מה שאני יודע על רכבים וגרם לי לכבד רכבים ישנים כמו זה. הרכב הזה הוא הגאווה שלי והוא הצליח ללמד אותי הרבה מאוד שיעורים לחיים" - קארטר. 


קארטר רצה לעשות את האוטו מיוחד, הוא לקח השראה מנקאי-סאן מחברת RWB המפורסמת, ומעוד כמה שבנו רכבים מיוחדים. והוא רצה לעשות בדיוק את אותו הדבר, ליצור רכב שאף אחד באזור שלו לא ראה. ולמרות שהרכב לא הכי מהיר , הוא בהחלט מצליח לסובב ראשים וגורם לאנשים להרים את האגודל שלהם למעלה לאות הערכה. 



הרכב כעת עם מנוע של חברת Korman Competition עם רשימה מאוד ארוכה של שיפורים ושדרוגים. וקארטר רוצה להודות לכולם על כל העזרה שקיבל כדי לבנות את הרכב הזה, במיוחד לשכנים שלו שלא התלוננו עליו על הבלגן והרעש שעשה. 


 הכתבה נלקחה מ: eGarage

תגובה 1: