יום ראשון, 15 באפריל 2012

Freshly Squeezed


בעלים של המכונית הזאת הוא בן אדם מאוד מחושב, אבל זו אולי אחת התכונות הכי טובות שלו, תשומת לב לפרטים הקטנים במכונית הזו פשוט מדהימה וזה רק משתפר. לבארי (הבעלים) לוקח הרבה זמן לחשוב אפילו באיזה מקום עליו להדביק מדבקה (אם בכלל), באיזה צבע היא צריכה להיות, האם היא תבלוט יותר מדי, האם היא תתנגש עם צבעים אחרים במכונית, האם היא נראית טוב ונמצאת במקום הנכון וכו'. אנחנו אוהבים את זה בבארי, את התפיסה שלו על איך המכונית צריכה להיראות. כמות המחשבה שהושקעה בכל חלק וחלק במכונית הייתה מפחידה הרבה אנשים, אבל זה מה שעזר לבארי לאט לאט לעצב אחת ה-EK9 היפות ביותר באירלנד.





דוגמה עם המדבקה רק ממחישה לנו עד כמה הוא באמת מחושב לגבי חלקים היותר חשובים במכונית. אחד הדברים העיקריים בבניה נכונה של מכונית הוא שילוב של חלקי OEM עם חלקים משופרים. זו הדרך שבה הולכת הסצנה וזה תמיד עמד במבחן הזמן, האיזון המושלם בין חלקים מקוריים לבין "פנינות" משוק האפטרמרקט, אשר משלימים את המכונית כולה. לא סתם לקנות כל מה שבא ליד, להתקין את זה על המכונית ולקוות לתוצאות טובות. החיצוניות של ה-EK9 הזאת תמיד תשאר נצחית.



זו אולי אחת ה-EK9 היפות שיצא לנו לראות ולסקר. מבוץ כמעט ולא נעשו שינויים, בארי השאיר אותו עם המראה המקורי כדי שהוא יעשה את "הקסם". היא בצבע המקורי בגוון Phoenix yellow וזה פחות או יותר הכי טוב שאפשר לראות בטייפ R. זה רק מוכיח שוב ושוב כמו מהנדסי הונדה היו אלופים כשהם בנו את ה-EK9.



בתור סטודנט מכללה "במשרה מלאה", באיר מחזיק מעמד לא רע בכלל ולמרות הקשיים הכלכליים, הוא מצליח לחסוך כמה גרושים ומשקיע אותם ב-pride and joy שלו. הדבר היחידי שהסיביק הזאת הייתה צריכה כדי להבליט עוד יותר את הצהוב Phoenix שלה, זה סט גלגלי Spoon SW388 לבושים בטויו T1R, אשר מוברגים בעזרת הברגים הארוכים של Rays. מה שמציץ מאחורי הגלגלים זה מחורצים תוצרת Project Mu, בכל ארבעת הגלגלים. אבל סט הגלגלים הזה מיועד לנסיעה יומיומית, לסופ"שים כאשר בארי לוקח את הסיביק למסלול, הוא מצייד אותה בסט של TE37 עטופים בצמיגי טויו R888.



מנוע B16 המקורי הוחלף במשהו חי יותר, B18c שירד מ-96 spec ITR. חלקים נוספים שנוספו למנוע החדש הם קלאץ' Exedy עם גלגל תנופה Fidanza. מה ששולט ב-B18 הזה זה Hondata s300 עם בקרת שיגור. 
זירת ההונדות בימים האלה מוצפת בחלקים מזויפים והעתקים זולים, אשר עושים את העבודה, אבל החלקים המקוריים והאיכותיים הם אלה שגורמים לך לחייך. מכונית הזאת מלאה בחלקים איכותיים וטובים מחברות המובילות, כגון מוט גישור של Spoon, יניקת אוויר קר של Mugen ורדיאטור עם צינורות תוצרת Mishimoto. 




רשימה שלמה של צ'ופרים נחשקים מבית Password JDM עוזרת לסדר את תא המנוע והאינטריור, והוא נראה מדהים!



חלקים של Password JDM ממשיכים להגיד שלום גם בחלקו האחורי של האוטו. בתא המטען של ה-EK9 מותקן מוט גישור 4 נקודות של Password JDM ומוט גישור בין קורה B ל-C, גם תוצרת Password JDM, כולם בגימור ברונזה סאטן.





ה-EK9 של בארי היא אחת המכוניות האלה שאנחנו רואים באינטרנט ומיד שומרים את התמונות שלהן אצלנו במחשב. עם כל הטרנדים שבאים והולכים, function vs form וכל הג'אז הזה, ה-EK9 הזאת היא שילוב מצוין בין הונדה נקיה ועדינה לבין נשק קטלני לסופ"שים במסלול. בעוד 10 או 15 שנים לא יהיה שום דבר שיזכיר את המראה הזה, המכונית הזאת תוכננה בצורה מושלמת כבר במפעל ובמקרה הזה, פחות זה תמיד יותר...







מפרט טכני ורשימת התוספות:



Wheels/Tires/Suspension
Spoon sw388 with toyo t1rs for road use
Rays TE37 in bronze with toyo r888 for racing use
Rays extended lug nuts
BC racing coilovers
Buddyclub front and rear camber arms
Beaks rear lower tie bar
Password jdm 4 point rear strut brace
Password jdm b-c pillar strut brace
Spoon strut brace up front
Yonaka driveshafts
Project Mu slotted discs all round
Project Mu brake pads all round
RS race series gear linkages
Goodridge braided brake lines
Goodridge braided clutch lines
Exterior
Original Phoenix Yellow
Original EK9 exterior
Smoked side indicators
Interior
Password jdm 4 point rear strut brace
Password jdm b-c pillar strut brace
Password JDM Gear Gator
Engine
B18C from 96 spec ITR
98 spec S80 with 96 spec 4th and 5th
Gear X 4.9 final drive
Exedy clutch
Fidanza flywheel
Hondata s300 (with launch control) mapped by Inspector
98 spec ITR manifold
Adjustable decat
Spoon b-pipe
Spoon N1 axle back
Spoon ht plug leads+NGK iridium plugs
Spoon socks
Spoon strut brace
Mugen cold air intake
Mishimoto rad
Misihimoto blue silicone hoses
Password jdm rad stay.
Password jdm cooling panel
Password jdm oil cap
Password jdm solonoid cover
Password jdm red washers
Innovative engine mounts
מקור: Juicebox

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה