יום שני, 16 באפריל 2012

MARK MCGUINNESS' MK5 GOLF


לפני כמה שבועות, באירוע ה-Dubshed 2012, אנשי I Love Bass הבחינו בגולף MK5 של מארק ומיד ידעו שחייבים לארגן יום צילומים איתו. שבועיים לאחר מכן התקיים יום כזה, כשכולם נפגשו ב-Carrickfergus. 
אנחנו שמחים לראות שסצנת מכוניות משופרות של צפון אירלנד ממשיכה להציג כאלה מכוניות ברמה העולמית ואנחנו פשוט אוהבים להציג אותן כאן ב-HolyManiacs.





גולף MK5 הזאת עברה דרך שינוי צבע כללי, מלבן לגוון שנקרא Mulberry C4P, אשר באמת בלט כשהמכונית חנתה באחד הביתנים ב-Dubshed. 
שיפורי חוץ כוללים קיט Widebody יחיד במינו, שנעשה בעבודת יד, אשר מרחיב את המכונית ב-2" מסביב. פגוש קדמי של ג'טה אשר עבר "הסרה" של כל חלקי הכרום, גריל מוחלק, פנסי חזית שעברו צביעה מבפנים, חצאיות צד של GTI, פגוש אחורי של GTI ועוד.




במחלקת הגלגלים יש לנו כאן עסק עם סט של OZ Futura במידות 17X9.5 עם צמיגי 205/40 (ליפ 2.5") קדימה ו-17X11 עם צמיגי 235/40 (ליפ 4") מאחור. הגולף יושבת הכי קרוב לרצפה בעזרת מערכת מתלי אוויר Rayvern 2 way עם כריות אחרויות של firestone מאחור וכריות אוניברסליות על המתלים הקדמיים. 



בפנים הרכב תמצאו סלון מלא של GTI ומערכת DVD/ניווט לוויני של קנווד. מתחת למכסה מנוע תמצאו תא מגולח למחצה, מצבר עבר "להתגורר" בתא המטען, קופסת פיוזים עברה דירה גם כן ועוד כמה פריטים "מיותרים" הוסרו כדי לקבל מראה כמה שיותר נקי. זה הכל פחות או יותר. לא הרבה, נכון? ומי אמר שצריך הרבה כדי להיות מיוחד? נשאיר אתכם עם עוד הרבה תמונות וזכרו - Less Is More.













































מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה