יום שלישי, 10 באפריל 2012

Not Your Average Family 5 Door


לאחר שהיה מעורב בסצנת VAG במשך כמעט 10 שנים, כריס אבריס ואישתו לא היו מוכנים להכנע ללא קרב עם הולדתה של בתם. 
התוכנית של כריס תמיד הייתה לרכוש את האאודי A3 במרכב 3 דלתות של אמא שלו, וכך במשך חצי שנה הוא אסף חלקים שונים בשבילה, שכוללים הגה של RS6, ידית ההילוכים של RS4, פתחי אוורור של אאודי TT MK2 ועוד כמה חלקים נוספים מפה ומשם. אבל ברגע שכריס ואישתו הבינו שהם הולכים לקבל "טייסת משנה" חדשה למשפחה, הם הגיעו למסקנה שלהכניס את התינוקת במושב האחורי ולהוציא אותה משם במכונית עם 3 דלתות יהיה מעט בעייתי ולא פרקטי. בתור אחד שלא רצה למצוא את עצמו במכונית כמו סיטרואן פיקאסו, כריס התחיל בחיפושים אחרי אאודי A3 במרכב 5 דלתות.





בחיפושים אחרי A3 ספורטבאק מתאימה, שלדעתו של כריס נראית הרבה יותר טוב מגרסת 3 דלתות, הוא לא היה מוכן לוותר על שני דברים: תאורת קסנון מקורית ומערכת סטריאו של Bose, כי שאר הדברים המיוחדים כבר היו לו. ביולי 2010, כריס רכש את השחורה היפיפיה הזאת שאתם רואים בתמונות, מסוכנות אאודי מקומית והתחיל לבנות את הדיזל שלו כרכב חלומותיו.



בתור אחד שצריך לדאוג למשפחה הצעירה, המכונית (מהר מאוד) הפכה להיוץ מס' 2 ברשימת העדיפויות שלו. אין מה לעשות, נגמרו החגיגות עם האשראי ופנקסי צ'קים וכריס התחיל לשוטט ב-Ebay אחרי מציאות, כמו מושבים קדמיים של אאודי S5 שהוא קנה ב-200 פאונד ממכונית מרוסקת. אבל הוא החליט לא להשאיר אותם במצבם המקורי וריפד אותם בעור שחור עם תפירה אדומה, כדי שיהיה דומה לאינטריור המקורי של RS3.

כריס אומר: "ראיתי אותם ב-Ebay ומיד התקשרתי למוכר לברר כמה הוא רוצה עליהם כדי לסיים מוקדם את המכרז, בתנאי שאני אבוא מהר לאסוף אותם. כשהוא אמר לי את המחיר, מי אני שאסרב?"



מאחורי הגלגלים OZ Superleggera III מסתתרים בלמים גדולים Tarox B34-GT10 עם דיסקים מחורצים מקדימה ובלמים מקוריים של S3 מאחור.





גריל קדמי שחור, חצאיות צד ודיפיוזר אחורי של S3 מקנים למכונית את המראה OEM+. "הסגנון שלי זה OEM+ ואני מאוד אוהב לראות איך אנשים מסתכלים יותר מפעם אחת על המכונית שלי כדי לראות את כל השינויים" - כריס.





הסטאנס הנחמד הושג בזכות המערכת Airlift Digital Air Ride עם שני מדחסים, אשר החליפה את הקוילאוברים KW V3 שהיו מותקנים בהתחלה. כריס טוען שהבחירה שלו הייתה מעשית בעיקר בשל כמות של פסי האטה באזור שלו, אבל אנחנו לא כל-כך בטוחים שאנחנו מאמינים לו...:-)









תוכניות לעתיד כוללות כמה תוספות מקארבון, התקנת מערכת ניווט לוויני RNSE בדאשבורד וקצת עבודה על המנוע באדיבות הבחורים מ-Forge Motorsport.

רשימת התוספות באאודי A3 ספורטבק של כריס:


- Black Optics Grill#
- Audi S3 Side Skirts
- Audi S3 Rear Diffuser
- Audi RS6 Steering Wheel
- Audi S3 Pedals
- Audi MK2 TT Vents and Light Switch
- Custom Carbon Door Trims, Ashtray and Gear Surround T-bars and wing mirrors
- Custom Audi MK1 TT Gear Gator
- Audi RS4 Gear Knob
- Audi S5 Front Seats
- Full Custom Retrim Black / Red Diamond Stitch
- Audi A3 2010 Rear Lights
- Rear Dewiper
- Debadged
Forge Motorsport Coolent Hosesfor
- Audi R8 Engine Caps
- Airlift Digital Air Ride with twin compressors
- Tarox B34-GT10 Front brakes
- Audi S3 Rear brakes

- OZ Superlegera III  forged three piece wheels 19”x8” with 1” lip front and 19”x9” rear with 2” lip

מקור: NoSmokeNoPoke




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה