יום רביעי, 11 באפריל 2012

Scott Hillis’s 2008 Honda Civic Si


כיום, רשת האינטרנט ממלאת תפקיד משפיע מאוד על הצורה בה הבעלים משפרים את המכוניות שלהם. פורומים ומשאבים אחרים שנמצאים ברשת נותנים המון השראה לכל מי שמתחיל בפרויקט כזה או אחר. עם שפע של תמונות, ייעוץ וידע, אינטרנט גם יכול למלא את התפקיד הזה גם בצורה שלילית; שליליות ושנאה מתחילים לצעוד אל אור הזרקורים.
אז מה עושים כדי לפרוץ את מעגל הקסמים שקורה באינטרנט? התשובה פשוטה: תעשה בעצמך את המחקר שלך ופשוט תעשה מה שאתה חושב ומרגיש נכון. תעשה את שלך ותתעלם מכל רעש שלילי.
אחרי שעשה בדיוק מה שהוזכר זה עתה, לא פלא שהונדה סיביק Si מוגדשת של סקוט היל תופסת את תשומת הלב של כל מי שמעיף עליה מבט, בין אם זה על המסלול או כאשר היא פשוט חונה בפינת הרחוב.







בתור אחד שחיפש לבנות את ה-Si שלו כחבילה שלמה עם ביצועים, שימושיות ומראה חיצוני שהורג, סקוט השתמש בחלקים של חברות מוכרות ואיכותיות כגון J’s Racing, T1R, Greddy, Advan ו-Spoon ואחרות. 
כאשר מסתכלים על הצד החיצוני, מה שמבליט את ה-Si של סקוט משאר הסיביקים דור 8 זה ללא ספק הספוילר של J’s Racing GT, חצאיות צד של Type-R וליפ קדמי של J’s Racing. אם זה לא מספיק, ה-Si של סקוט יושבת עם סטאנס נחמד על סט אגרסיבי של חישוקים מדגם Advan RS במידה 18X9. מבט קצר אל מאחורי החישורים של הגלגלים, ואתם תמצאו שם קיט בלמים גדולים של T1R, אשר יכנסו לפעולה בכל פעם שהרכב הזה צריך לעצור בפתאומיות.








האינטריור נשאר עדין אך יעיל, עם זוג מושבי ריקליינרים T1R, גלגל ההגה של Nardi, דוושות של Mugen ורדיו דיסק של JVC.



כאשר מדובר בחיזוקי שלדה ומתלים, סקוט פינק את הסיביק שלו בכל המוטות האפשריות שהשוק הציע לדגם הזה, הכל תוצרת J’s Racing. עם חלקים איכותיים של J’s Racing ליומיום, קוילאוברים Tein Super Street נותנים הנמכה סולידית למכונית ומאפשרים לסקוט להנות מהאוטו בסופ"שים על המסלול.

בדיוק כשנדמה כאילו ה-Si כבר מלאה בכל החלקים כדי לתקוף כל מסלול, סקוט לוקח אותה צעד אחד קדימה ומוסיף ל-Si המרשימה הזאת מגדש טורבו של Greddy ומכוון אותה עם Hondata Flashpro. טסט-פייפ של T1R, צנרת 70 מ"מ גם של T1R ואגזוז טיטניום J’s Racing FX 60R, נותנים לסיביק של סקוט קצת יותר מקום לנשימה בעת הצורך.









על ידי ביצוע מחקר משל עצמו ועל ידי כך שעשה את מה שהוא הרגיש לנכון, ה-Si המוגדשת של סקוט היא בהחלט אחת המכוניות שמולידות דיונים רבים בפורומים, בין אם זה בגלל הביצועים של המכונית, שימושיות או המראה שיכול לשבור צוואר.

גם אם התגובות של אנשים באינטרנט היו שליליות, נדמה שאף אחת מהן לא עצרה את סקוט מלבנות את "החבילה המושלמת" שלו...וזה לא אמור למנוע ממך לעשות את מה שאתה רוצה להשיג עם הפרויקט או הבניה שלך. פשוט תעשה את שלך!









מפרט טכני ורשימת התוספות:



ENGINE & DRIVETRAIN:
Hondata Flashpro
J’s Racing Titanium fx 60r Exhaust
T1R 70MM catback D.TIP
TSX Sprint booster
Spoon Valve cover with kevlar spark plug cover
Spoon Engine Torque Damper
P2R Throttle body spacer
P2R Intake manifold gasket
Greddy Turbo
AEM Meth/Water kit
4 Bar map
T1R test pipe
Password JDM Cooling plate
SUSPENSION:
Tein Super Street Coilovers
J’s Racing Front and back lower arm bars
J’s Racing Front and back strut tower bars
J’s Racing Seat bars
J’s Racing Floor bar
J’s Racing monocoque bar
WHEELS.&.BRAKES:
Advan RS 18×9
Rays light weight lugs
HFP Slotted rotors w/ painted calipers(Rear)
T1R Big Brake Kit
AERO
J’s Racing Front Lip
J’s Racing GT Wing
JDM – Side markers
JDM – Rear tow hook
VIS- Hood (Techno R) and Trunk
Type R side skirts
J’s style rear diffuser
INTERIOR:
Mugen Pedals
JDM Shift knob
Short shifter
Nardi classic steering wheel with quick release
T1R Reclined racing seats with Bride rails
JVC 7″ TV
מקור: illmotion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה