יום חמישי, 12 באפריל 2012

WTF? RWB IN MSK?


נראה לנו שכבר הרבה אנשים מכירים את שלושת האותיות RWB. מה גם שאינטרנט מפוצץ בתמונות וסרטונים בנושא של פורשה לא שגרתיות האלה...בואו נראה קצת לעומק מה זה בעצם RAUH Welt-BEGRIFF, או בקיצור RWB.
בתרגום חופשי זה אומר "עולם גס". ברוסיה האותיות האלה התחילו להיות מוכרות ממש לא מזמן, והיום פוגשים אותן יותר ויותר. אבל ביפן זה התחיל לפני 15 שנים. הממציא של כל זה הוא נקאי סאן (Nakai San), והוא למעשה אומן וגאון. בגדול אפשר להכריז על RWB כזרם חדש בתחום השיפורים של מכוניות פולחן תוצרת פורשה. קרוב לוודאי, מספר רב של בעלי פורשה ייתייחסו לזה בזלזול וישנאו את הסגנון, לדעתם זה לא מתקבל על הדעת לחתוך חתיכות ממכוניות כה נדירות ולהבריג עליהן תוספות לא מקוריות. 
ורק בודדים ימצאו בזה חן וטוב טעם.









למכוניות שהוא בנה, נקאי סאן מתייחס כמו לאוצר. כל מכונית שלו ייחודית ומקורית, והיום נוסעים בהן גם ביומיום וגם משתתפים במרוצים. כל הרעיון של הסגנון הזה נולד אצל נקאי סאן בראש. אין כאן שרטוטים ממוחשבים או התאמות בנאליות בפוטושופ.







היום, נקאי סאן מרכיב את התוספות שלו בעצמו ומסתובב בעולם בין הלקוחות. לא סתם העלינו את הנושא הזה, כי כאן מדובר בפורשה 964 הראשונה ברוסיה אשר תקבל את הקיט RWB מנקאי סאן בכבודו ובעצמו. 







תהליך הבניה וההרכבה אנחנו נפרסם בהמשך ובכמה חלקים, אז כדאי לעקוב אחרי הבלוג שלנו וכמובן להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו.









מקור: lowdaily

תגובה 1:

  1. מדהים מדהים מדהים!
    אתם תותחים, כל פעם מפתיעים עם גיוון של הסיקורים, תמשיכו ככה! ואני אמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות!

    השבמחק