יום חמישי, 12 באפריל 2012

So Fresh & So Clean




בזמן שאתם כנראה נהנים בחופש פסח הזה, אנחנו כאן בהולימניאקס עובדים קשה כדי להמשיך לבדר ולעדכן אותכם בחדשות הרכב העדכניות ביתר. ומה יותר טוב מלהתחיל את הסופ"ש של החופש הזה עם האאודי המדהימה הזאת ששייכת לג'יימי בסטר שהצליח ליצור מראה שלא משאיר מקום לטעויות. כן, כמו שאתם מבינים אנחנו מדברים על המראה "נקי ופשוט" שאנחנו כל כך אוהבים כאן. 




האאודי של ג'יימי היא יחסית סטנדרטית, וכנראה שלא תמצאו בה שום דבר שכנראה יצליח לשנות את כללי הפיזיקה אבל היא בהחלט סקסית בטירוף. הרבה אנשים תמיד טועים ולוקחים את המראה של הרכב שלהם לקיצוניות וכל זה בשביל לקבל קצת יחס מועדף מקהל הרכב שמסתובב ברשת ובעולם, אבל המציאות שונה לגמרי, ומספיק שיפורים קלים ופשוטים כמו שיש על ה-A4 הזאת שגורמים לה לבלוט הרבה יותר מכל אחת אחרת. חוץ מהגלגלים, ג'יימי הוסיף רק את הליפ הקדמי של חברת Rieger העולמית, גריל קדמי של אאודי S4, פנסי חזית עם לדים של S4, ומסגרות ניקל לחלונות של הS4. ג'יימי גם שם ספוילר קטן מאחורי האוטו כדי לא להזניח אותו. 


אנחנו מאמינים מאז ומתמיד שגלגלים גדולים מתאימים אך ורק לרכבים עם מראה יוקרה/קלאסי, ולא לרכבי ספורט, והרכב הזה לא שונה בהרבה. ג'יימי החליט לשים את הסט המדהים הזה של חברת MMR HR3 בגודל 20X9.5 ואופסט של 35+ על כל ארבעת הגלגלים, עליהם הורכבו צמיגים במידה 235/30/20 שעם החתך הזה פשוט משלימים את המראה של הגלגלים. כאשר ראינו את הרכב לראשונה היינו בטוחים בזה שזה עוד אאודי עם מתלי אוויר אחרת איך הוא מצליח לנסוע ככה? אבל הופתענו, הרכב נוסע על קויילאוברים של KSport Kontrol PRO ובתמונות בהמשך תבינו עד כמה ג'יימי נוסע על חבל דק. 


כמו שאתם יכולים לראות על פי הכיתוב שעל הלוחית רישוי לרכב יש כמה חלקים של חברת STaSIS וברשימה ניתן לראות דברים כמו צנרת, מוטות פיתול קדמיים ואחוריים, קונסולה מרכזית, ואחרון וחביב במיוחד מערכת ניהול של STaSIS! זה אמנם לא הדבר הכי מהיר או הכי רועש שתראו או תשמעו, אבל זה בהחלט עושה את העבודה. 
אז חג שמח שיהיה לכולכם, ובינתיים נתמקד בעיקר בתמונות. 










נלקח מ: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה