יום חמישי, 31 במאי 2012

Seth’s Sentra


סת' ראה עליות ומורדות בתקופת הבעלות על הדיילי שלו, אותה הוא קיבל במתנה מסבא וסבתא שלו לפני 7 שנים. מאחר וזה היה הרכב הראשון שלו, לקח לו כמה שנים טובות כדי להפוך אותו למה שהוא היום ולהתאים אותו לאישיות שלו. ניסאן סנטרה 2002 הזאת היא אחת מסוגה, שנבנתה עם תשוקה ואהבה אמיתית למכוניות. 
המכונית לקחה את סת' למקומות רבים וקירבה אותו לכמות עצומה של האנשים שחולקים את אותה האהבה לשיפורי מכוניות יוצאות דופן.







המכונית יושבת על קוילאוברים של Ksport עם קפיצים מקוצרים באינץ' אחד והיא מתגלגלת על גלגלי Diamond Racing במידה 16X8 עם אופסט 12 אחורה ו-7 קדימה, אותם סת' הלביש בסט של יוקוהמה S-דרייב במידה 195/45/16. חלק האמצעי של הגלגלים נצבע בצבע הרכב, כדי להבדיל אותם בכל השאר.
בשל נזק בכנף הקדמית, סת' מצא כנפיים חדשות, אשר כבר עברו החלקה וזכו למתיחה של אינץ', כמו-כן מגרעת במכסה המנוע עברה החלקה גם. כנפיים אחוריות גם נמתחו במעט כדי להיות באותו קו עם הגלגלים. בסוף, חלק קדמי עבר צביעה מחדש, כדי לתת לחזית ולשאר האוטו מראה עוד יותר נקי.






כדי לתת למכונית מגע אישי משלו, סת' ביצע שינויים הבאים:



•12K Hids
•Satin Dipped Roof
•Front and Rear Fog Lights
•Shaved Headliner
•Harness Bar
•Corbeu Driver Seat
•White Grip Royal Steering Wheel equipped with an NRG Quick Release
•Rear Strut Bar
•False Wood Flooring in the Trunk




סת' גם הוסיף:


"מכונית הזאת עברה איתי דרך ארוכה, כולל ארבע תאונות, שתיים מהן כמעט הגיעו לנקודת האל חזור, כמעט נאלצתי להיפרד ממנה. אבל הייתה חזק בשבילה והצלתי אותה כל פעם מחדש, הגעתי למסקנה שעד שהיא לא נשרף כליל, אני לא משחרר אותה. היא לא סתם מכונית עבורי או איזה פריט, היא החבר הטוב ביותר שלי. היא אף פעם לא אכזבה אותי או עשתה לי בעיות, כמובן תמיד יש את האחזקה השוטפת כמו בכל מכונית אחרת. אבל מערכת היחסים שלנו פשוט מושלמת, בזכותה רכשתי המון חברים מהתחום, חלקם הפכו לחברים ממש טובים, כאלה שאני מוכן לוותר על הכל בשבילם. בזכותם גם הניסאן שלי נראית היום כמו שהיא נראית, וזו עובדה."



מקור: rollinonsteelies

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה