יום רביעי, 30 במאי 2012

MURKED OUT




היום אנחנו נראה לכם את הרכב שהצליח לעורר את תשומת הלב של הרבה אנשים שראו את התמונה לראשונה כאשר הקבוצה של Stance Nation בפייסבוק פרסמה תמונה שלו. 
כמו שניתן לראות מדובר כאן בסיביק עם מראה מאד "אגרסיבי". וכשאנחנו אומרים "אגרסיבי" אנחנו מדברים על המראה הכללי של הרכב ולא דווקא על ההתאמות של הדברים שנמצאים עליו. היפיפייה השחורה הזאת שייכת לרוקי חן ומשמשת אותו בנסיעה יומיומית מעל שנה.  ואנחנו אפילו דיי משוכנעים שרוב תושבי בייג'ין (העיר שרוקי גר בה) יתקשו לזהות את הרכב הנ"ל, אז בואו נסתכל עליו קצת יותר לעומק. 



יצא לנו להציג בניות בסגנון USDM יפני, וללא הרבה הפתעה הסינים נוטים להיות מושפעים מכך. רוקי אומר שלראות סיביקים שיושבים ממש נמוך מאוד השפיעו עליו לבנות את מה שאתם יכולים לראות כאן. כמו כן הוא אומר שבגלל שסיביק זהו רכב דיי חסכוני ופרקטי אז הוא פשוט לא היה יכול להפסיד. שימו לב לתמונה כאן למטה:


הכל התחיל במערכת מתלי אויר של חברת Air Force Air Suspension ולאט לאט התקדם לכיוון  המראה שאתם רואים את האוטו. בגלל שנושא העיקרי של הרכב הוא מראה רוצח רוקי בחר בסט גלגלים שחור של חברת ESM 002R במידות שונות! חלק הקדמי יושב על סט של 18x8.5 עם אופסט 8, והאחורי יושב על סט של 17x10 ואופסט של 10. אומנם זאת הבחירה עם האופסט לא הכי נמוך ולא הכי רחב אבל עדיין זה דיי משלים את המראה הכללי של האוטו! מה שעוד יותר מושך ויפה שהכנפיים נשארו במצב המקורי שלהם ולא נופחו. 


לאחר שהשלים את עניין הגלגלים וההנמכה הגיע הזמן להוסיף כמה נגיעות קטנות למראה הכללי של האוטו, מה שמצא את עצמו בהקדם על האוטו היה טמבון קדמי מדגם RR של חברת Mugen, ותוספת לטמבון האחורי של חברת Voltex. התוספת המוזרה הזאת לטמבון האחורי זה מה שהופך את האוטו הזה לכל כך מדהים! המראה הסופי שרוקי הצליח לקבל מהכל זאת סיוויק שפשוט מגרדת את הרצפה שהמראה שלה אומר במילים פשוטות "אל תנסו אפילו...". רוקי כמו כן החליף את דלת תא המטען והפנסים האחוריים לסט של חברת FD2. נגיעה קטנה של JDM והרבה נגיעות של USDM שאנחנו פשוט מתים עליהם. 


לא מפתיע שרוקי מאד רוצה להעלות את הרכב הזה על מסלול, אבל בינתיים הוא נמנע מכך עד שהוא יקבל את המנוע Type R K20A שאותו הוא מתכנן להשתיל. ובינתיים, הוא שיפר קלות את המנוע בעזרת סעפת יניקה מדגם KN69, סעפת פליטה וצנרת מלאה ועד שישתיל את המנוע השיפורים האלה זמנית עושים עבודה לא רעה. 


פנים הרכב נישאר במצב מקורי חוץ מצמד מושבי מירוץ של חברת Bride.
אנחנו בהחלט מצפים לראות את הרכב של רוקי בעתיד. ואל תתפלאו שתראו את הרכב הזה מופיע בבלוג שלנו בפעם השניה כשהוא יראה אפילו עוד יותר רצחני. 


ועם האמרה הזאת אנחנו רוצים להזכיר לכם שאם אתם חושבים שהרכב שלכם מספיק רצחני, או מספיק מיוחד כדי להופיע בבלוג שלנו אל תתביישו לשלוח לנו מייל ל: HolyManiacs@Gmail.com עם תמונה שלו והסבר קצר למה אתם חושבים שהוא מתאים להופיע כאן בבלוג. :)




נלקח מ: STANCE:NATION

תגובה 1:

  1. כמו שכתבתי לפני כמה ימים על הקיר של אחד החברים, בהתחלה לא הבנתי מה זה, ואז מבט אחד נוסף בבקליות... זה סיביק. קיצר הוא פשוט לקח רכב שלטעמי מכוער במקור שלו ועשה אותו
    Murderd מושלם! הוא פשוט נראה טוב

    רשקו

    השבמחק