יום רביעי, 6 ביוני 2012

LowMonroe: Doing It Proper


זהו סיפור קצר על שני בחורים די רגילים שכל מה שהם רצו כשהתחילו את הפרויקט זה לבנות רכבים למפגש הסתיו השנתי שמתקיים באזור שלהם, רכבים שיהיו יפיפיים וסמליים בדיוק כמו מרלין מונרו (במילים שלהם, אל תסתכלו עלינו מוזר). אחרי שעברו דרך ארוכה ולא קלה כפי שתראו בתמונות ובסרטון בסוף הם דיי הצליחו להשיג את המטרה. 



תוך כדי העבודה הם נתקלו בבעיות שמוכרות לכל אחד מאיתנו שבעלים של רכב נמוך, 4 ימים לפני מפגש גדול באטלנטה נייתן הרס את הקארטר שמן שלו באצ'בק שלו, אבל זה לא הצליח לעצור בעדו והבעיה סודרה, ואף הורכבה פלטת מגן כדי שהדבר לא יחזור על עצמו. מה שהטריד אותם יותר היה מיכל דלק שלהם, שהיה בגובה מהרצפה לא רחוק מהקארטר שמן. "כשהאוטו מעלה גיצים מידי פעם, אנשים נוסעים לידי ואומרים לי שהרכב עולה באש" - סטאפן מספר. "זה התחיל להפחיד אותי, בגלל שמיכל דלק שלי ממש נמוך ויש לי כמה שריטות עליו".





בגיל 24, סטאפן הברלין למד כמה דברים בחיים שלו, במיוחד כשהיה מדובר בהונדות. אחרי שבילה כמעט כשנתיים כדי להביא את הסדאן שלו למצב מושלם, הוא ממש לא רוצה לראות את המאמץ שלו הולך וניזרק לפח. יש לו מנוע ZC 1.6 מתחת למכסה מנוע, צנרת של חברת Borla, מושבים קדמיים של חברת Corbeau, הגה עץ ומוט מייצב אחורי של חברת Spoon. משהו שהפתיע אותנו מאד שלמעשה הסדאן שלו מורכבת מחלקים מקוריים לחלוטין שהוא בעצמו הכין. הצבע שלו לבן מקורי של הונדה, פנסי ערפל שלו הם מתוצרת עצמית, הווילון האחורי שלו מתוצרת עצמית, והידיות שלו בדלתות יוצרו על ידיו גם כן. אם אתם בעלי הונדה ושמים לב אז בטח תשאלו איך זה שהטמבון שלו כל כך מוחלק? הוא מקורי לחלוטין עם ליפ שנלקח מוולו 940. ואיך הוא נוסע כל כך נמוך? סטאפן הרכיב סט צהוב של קוני, עם קיט קאמבר אחורי של חברת EMUSA וכל זה יושב על גלגלי Diamond Racing  בגודל 15X8, אבל השמועה באינטרנט אומרת שסטאפן מתכנן כבר לצבוע את הרכב ולהחליט לסט מעניין יותר. 





ואם מדברים כבר על סט מעניין של גלגלים, ההאצ'בק של נייתן נוסעת על סט של חברת Work Meisters S1 בגודל 15X8 מקדימה ו-15X9 מאחורה. ה-EG של נייתן בולטת מאד בגלל הצבע האדום שנלקח מאאודי. אבל זה ממש לא איפה שכל הקסם נמצא, זה הדברים שאתם לא רואים ישר שהופכים את הרכב הזה למיוחד. תא המנוע הוחלק לגמרי ונצבע בצבע בגוון Kandy Teal. ובפנים יש מנוע JDM טיפוסי B18c Type R עם רדיאטור של חברת Mishimoto, שהורכבו בצורה מדהימה על ידי סטאפן ונייתן. כדי להנמיך את ההאצ'בק, נייתן גם כן השתמש בסט צהוב של קוני. אך השוני מסטאפן שנייתן השתמש בסט קאמבר של חברת Black Works מקדימה ומאחורה, שעוזרים לרכב שלו פשוט לשבת על הריצפה. והנגיעות האחרונות שהופכות את הרכב שלו למיוחד זה איתותי צד מקוריים של הונדה, וליפ קידמי של סובארו STI. לא הרבה שינויים נעשו בפנים של הרכב חוץ מידית הילוכים חדשה, הגה של Nardi וקיט שחרור מהיר של ההגה של חברת NRG. 





בזמן ששני הרכבים לפי המילים של סטאפן "נמוכים להחריד", אל תשכחו להסתכל בפנים של הרכב אתם תראו ריפוד גג קצת שונה שיתאים לתקופת מרלין מונרו שציינו למעלה, אילו הדברים הקטנים שעוזרים לרכב לבלוט, אבל עם הזמן הופכים את המראה שלו למיוחד. 






נלקח מ: slammedenuff



LowMonroe: from Ty Cobb's Photography on Vimeo.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה