יום חמישי, 7 ביוני 2012

Primer to Prime Time


אחד הגורמים המשפיעים והגדולים ביותר בעת רכישת הרכב הוא כסף. תמיד היה ותמיד יהיה. לפעמים זה אומר שהמכונית שחלמנו עליה בגדול, רחוקה מלהיות מושלמת כאשר אנו חותמים על הקו המקווקו. באוגוסט 2010, בובי קרשו מצא את עצמו חותם עבור הגולף 2.0 MK4 שלו. הוא קנה את המכונית במטרה שתיקח אותו מנקודת A לנקודת B בזמן הלימודים שלו במכללה. 





הגולף הייתה רחוקה מלהיות מושלמת בעת הרכישה, עד כדי כך שרבים אחרים היו נבהלים מפגושים בצבע ייסוד, אורות שאפילו לא עבדו, פנסים זולים מ-Ebay וחלקים חסרים בפנים הרכב. בובי הצליח למצוא את היהלום בפח אשפה הזה ובכך הוא מצא את הדיילי שלו. לא היה חסר מה לעשות רק כדי להביא את המכונית למצב נסיעה. לאחר שסיים לתקן את הדברים הקטנים, הוא פשוט נסע בה ונסע ונסע ונסע...



כאשר מסתכלים על הגולף היום, אתם לעולם לא תדמיינו איך זה התפתח. זמן והרבה עבודה קשה הובילו את בובי לנקודה הזאת. כיום, עם צבע לבן טהור וחזית של ג'טה MK4, פגושים של R-Line, סט נחמד של פנסי חזית עם בי-קסנון ועדשות של X5, במקום הפנסים המזעזעים האלה מ-Ebay. הבודי עבר מתיחה קלה והחלקה, כך שהכל זורם באופן מושלם, מהכנפיים, דרך הדלתות ועד לתא מטען.



הרבה שדרוגים קוסמטיים נוספו ל-Jolf הזאת (שילוב של גולף וג'טה) שעזרו ליצור את החבילה השלמה, כל חלק נבחר בקפידה ובטוב טעם. בובי חשב על כל פרט, עד לרמה של לוחית רישוי יורו בצבע הרכב. על המכונית כרגע מותקנת אנטנה קצרה של STI, גלגל ההגה של MK5, כיסוי מנוע ופלסטיקים נוספים נצבעו בצבע הרכב, הורכבו דוושות אלומיניום מקוריים של הגרסה 20th Anniversary ועוד.



המכונית מונמכת עם קוילאוברים Raceland Ultimo, מה שעוזר להדגיש את הסט היפה של Miro 111 במידות 18X8.5 ו-18X9.5 שעטופים בצמיגי Falken. אנחנו בטוחים שלקנות מכונית במצב כמו שהייתה הגולף הזאת זה לא קל כמו לטייל בפארק, זה כנראה גרם לבעלים לא מעט כאבי ראש. עם זאת, היא הייתה דף ציור ריק עבורו, עליו בובי עבד קשה לאורך זמן רב וכולנו יכולים לראות את התמורה של העבודה הקשה שלו.























מקור: KlutchRepublik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה