יום שני, 18 ביוני 2012

Oni kyan Toyota Crown


לא חובב קאמבר שלילי מוגזם? סיקור הזה כנראה לא ממש יעניין אותך, אבל אנחנו עדיין ממליצים לך לעבור עליו ואולי זה אפילו מעט ירחיב את האופקים שלך. למען האמת, גם אצלנו בארץ ואפילו בארה"ב הנאורה, יש כמות לא קטנה של אנשים שפשוט שונאים את Oni Kyan (או במילים אחרות Demon Camber). סגנון הזה נמצא בעלייה ביפן בשנים האחרונות וזה מתפשט לאט אבל בטוח בכל רחבי העולם. בארה"ב מגמת העליה מורגשת היטב בזמן האחרון ואנחנו לא נתפלא שעד סוף השנה אנחנו נראה קומץ לא קטן של אנשים שיסעו במכוניות עם קאבמר קיצוני של עד -20 ואף יותר. טוב, מספיק עם זה בינתיים. בואו נסתכל על הטויוטה קראון עם הנמכה וקאמבר מגוחכים ששייכת ל-Lhee, שמייצג את ארצו תאילנד בגאווה.





תאילנד לא זוכה לקרדיט שמגיע לה, ובשביל זה אנחנו כאן. זירת סטאנס המקומית מורכבת בעיקר ממכוניות קטנות ובגודל בינוני, החל מיאריס (קליק) וסיוויק ועד לאקורד וקאמרי. מכוניות יפניות ענקיות אינן פופולריות שם פשוט כי מס ייבוא מאוד יקר, שלא נתחיל לדבר על התחזוקה, ביטוח וצריכת דלק. למרבה המזל, Lhee הצליח לייבא את הקראון היפיפיה הזאת לתאילנד. בתור הבעלים של סדנת שיפורים בהתאמה אישית, המכונית שלו לא נשארה במצב המקורי להרבה זמן. אחת המטרות העיקריות שלו הייתה להביא ולהציג את הסגנון של קאמבר שלילי קיצוני לחופי תאילנד ובזה הוא הצליח לא רע!



כל הבניה של הקאמבר והמתלים היא בהתאמה אישית והכל נעשה בסדנה שלו, Hop Up Air Suspension. כרגע הוא נוסע עם קאמבר בזווית של מינוס 15 מקדימה ומינוס 19 מאחור. למעשה, עם זווית כזאת, רק 1/4 משטח סוליית הצמיג נוגעת בכביש. עם זווית מטורפת כזאת של הקאמבר, מאוד הגיוני שהוא גם ישתגע קצת עם הגלגלים. הבחירה שלו הייתה בלא אחר מאשר Trafficstar STR במידות (תחזיקו חזק) 19X10.5 עם אופסט -23 קדימה ו-19X12 עם אופסט -54 אחורה. המוח שלנו התפוץ...הצמיגים שהולבשו, או נכון יותר לומר נמתחו, הם במידות 225/35/19 ו-275/30/19 בהתאמה. מן הסתם שהכנפיים זכו למתיחה משמעותית כדי לבלוע את הגלגלים והצמיגים האלה.



"התאמה אישית" זה שם המשחק! Lhee תמיד אהב לקחת דברים מוכנים ולעשות אותם בדרכו שלו. המכונית זכתה לקיט מלא של K-Break, שכמובן עבר כמה שינויים כדי להתאים למימדים המגוכחים של הקראון. קדימה, צד ואחורה, חותכים, מרתחים, משייפים וכו'.



כנ"ל לגבי כל האורות במכונית. פנסי חזית, איתותים ובקליות, כולם הוחלפו שאחרים שנבנו באופן אישי בשילוב של תאורת LED. מיותר לציין שכל זה Lhee עשה בעצמו.



כיוון שאנחנו לא פונקציה בסצנת הסטאנס והפיטמנט העולמית, אנחנו מסתכלים על עמיתנו מעבר לאוקיינוס, שם לפני כמה שנים כל זה היה זר ולא מוכר, סטארץ'? Big NO! אבל בתקופה האחרונה, סצנת הסטאנס של ארה"ב עברה דרך ארוכה ואסור להם להפסיק עכשיו. הם חייבים להמשיך ולדחוף את הגבולות של הפלטפורמות שלהם ולהיות יצירתיים עם המכוניות שלהם. אז אם Oni Kyan זה מה שצריך, אז שכך יהיה.





מפרט טכני ורשימת התוספות:


Wheels/Tires/Suspension
Trafficstar STR Wheels
19×10.5 -23 & 19×12 -54
225/35/19 & 275/30/19 tires
Custom Air Suspension
Custom camber, toe, adjustable arms, etc.



Exterior
Custom K Break Aero
Fender Radius& Widening
Custom DIY LED’s all around



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה