יום ראשון, 17 ביוני 2012

Das ist Perfektion: Eugene Lod’s Audi A7


סיקור של היום הוא מאוד מיוחד עבורינו, כיוון שכבר די הרבה זמן אנחנו מזילים ריר על אאודי A7 ספורטבק עם מתלי אוויר ששייכת ליוג'ין לוד, יליד דרזדן, גרמניה. המכונית של יוג'ין תמיד מזכירה לנו את הפעם הראשונה שראינו את המכונית הזאת וכל מה שיכלנו לחשוב עליו היה: "מעניין איך זה יראה אם להנמיך אותה לרצפה?". למרבה המזל, החבר'ה מ-FelgenOutlet סיפקו לנו מספיק תמונות ופרטים עליה, כך שנוכל לשתף מהם גם אתכם.





הקווים החדים של A7 הם לעתים קרובות כל מה שצריך להתבלט, אבל כשיוג'ין החליט לקחת את המכונית שלו ל-Worthersee השנה, הוא לא רצה לשמוע את המילה "מקורי". גלגלי Messer קעורים בהזמנה אישית במידה 22X10 נרכשו והשאירו הרבה אנשים פעורי פה. המכונית הזאת נדירה, ייחודית, יוקרתית מאוד, אבל יוג'ין רצה יותר, רצה להיות עוד יותר מיוחד על ידי כך שקירב את הבייבי שלו הכי קרוב לאדמה.



הרבה שיחות טלפון יצאו מיוג'ין אבל אלה היו Bagyard AirRide באוסטריה שענו לשיחה שלו. מתלה אוויר קדמי Bagyard Supreme יוצר בהתאמה אישית, יחד עם כריות מיוחדות לחלק האחורי של האוטו, כדי שיוכל להעלות או להוריד את המכונית מתי שרק ירצה.



כעת, כאשר כל פינה של המכונית מוכנה לנחיתה רכה על הקרקע, יוג'ין היה צריך "מוח" שישלוט על כל המרכיבים של היצירה שלו. מערכת ניהול מושלמת של AccuAir E-Level, הכוללת שני מדחסים, חוברו למיכל אוויר של כ-20 ליטרים עם שסתומים של VU-4.



אם יש דבר אחד שלמדנו אחרי שראינו את האאודי הזאת וקראנו עליה, הוא שלפעמים פחות זה יותר. כל הכבוד ליוג'ין על מימוש החזון שלו, כי הוא ללא ספק יצר משהו מיוחד. אנחנו מקווים מאוד שביום מן הימים נזכה לראות את המכונית הזאת אי שם בגרמניה או הסביבה ואז נוכל פשוט לצעוק: "Scheizer! Das ist Perfektion!”





מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה