יום שישי, 1 ביוני 2012

Stunning Grocery Getter


כמה פעמים יצא לכם לראות אחת כזאת? מונמכת עם פיטמנט נכון שאין כמותה, ב.מ.וו E61 (סדרה 5)! סטיישן יפיפיה הזאת מגיעה אלינו כל הדרך מארץ היפה שוודיה והיא שייכת לבחור בשם הנריק שמידט. הצגנו לכם בעבר כמה מהמכוניות שוודיות והן אף פעם לא מאכזבות. סצנת הסטאנס בשוודיה רחוקה בגודלה מזאת של ארה"ב, אבל כמדובר באיכות - שם יש את זה בשפע, כמו שהנריק מוכיח עם הרכב שלו. לגדול במפשחת שמידט נשמע מדליק, בלשון המעטה. הנריק מספר שאביו היה מתחרה במכונית מירוץ שלו, אופל אסקונה, בזמן שאמו השתתפה במירוצים במסלולים שונים בלאנצ'יה אבארת'. כעת, כשהנריק כבר גדל ונמצא בשנות ה-20 לחייו, הגיע הזמן שלו לזרוח. בלי מילות מפתח נוספות, תרשו לנו להציג את הנריק ואת המכונית שלו, הנאתו וגאוותו. 





הנריק הוא מאותם האנשים התחרותיים שאף פעם לא מהסס להוכיח משהו למישהו. הוא מציב לעצמו מטרה, משיג אותה וזה עושה אותו למאושר. מכונית הראשונה שלו הייתה פיג'ו 306, אבל אחרי זמן מה הוא הבין שהמכונית הזאת פשוט הייתה לא בשבילו. אחרי זה הוא עבר למכוניות של פולקסוואגן ובשלב מסוים הייתה לו אפילו ב.מ.וו 325iM שנת 88. הבימר הזאת הייתה (ועד עכשיו..) אחד הפרויקטים הארוכים שלו, עם המון תוספות אפטרמרקט. עכשיו היא יושבת במוסך בזמן שהוא עובד על ה-E61 שלו. 



בזמנו, לפני יותר משנה, הנריק היה זה שעשה את רוב עבודת הפחחות והצבע ברכב של חבר שלו כריסטופר, אאודי A4, ואחרי שהוא ראה כמה סקסית היא נראית כשהיא זרוקה לרצפה ומעוצבת בטוב טעם, הוא פשוט הבין שהוא רוצה לטעום בעצמו מסגנון חיים נמוך. חבר אחר שלו, מרקוס, בעלים של אינטגרה, גם שיחק תפקיד חשוב בבניית המכונית של הנריק ועזר לו להשיג סט גלגלים ראוי. אנשים כמו הנריק, מרקוס וכריסטופר, הם אחת הסיבות לכך שסצנת הסטאנס ממשיכה לגדול בשוודיה. ג'נטלמנים קלאסיים עם הגישה הנכונה. כל הכבוד לכם, חבר'ה!



גלגלים שלו הם מתוצרת Work והם נקראים Gnosis GS-1. מקדימה הם במידות 19X9.5 עם אופסט +10 ואילו מאחור הגלגלים אגרסיביים יותר, 19X10.5 עם אופסט +15. על הגלגלים הנריק הלביש צמיגים במידות 215/35/19 ו-235/35/19, בהתאמה. להיות פחח וצבעי במקצוע, זה תמיד עוזר כשאתה רוצה לבליט את הגלגלים שלך מהשאר ולצבוע אותם באותו צבע קאסטום שאתם רואים בתמונות. שילוב מושלם לדעתנו.



הנריק החליט ללככת על מתלי אוויר בהתאמה אישית, אבל גם רצה לעשות משהו לא שגרתי בכך שהוא רצה לבנות התקנה ייחודית של כל המכלולים בתא המטען. הנריק אומר שלאביו המדהים גם מגיע קצת קרדיט על זה, כיוון שהוא עזר לו בהתקנת המערכת, חיווט ועוד כמה דברים מסביב. 



מקצוע של הנריק והנסיון שלו מאוד עזרו לו בהמשך הבניה. פגוש קדמי שאתם רואים בתמונות הוא היחידי שקיים, יוצר על ידי הנריק בעצמו. הוא לקח ליפ קדמי קאסטום של M3 E92 ושילב אותו עם הפגוש המקורי של E61. זה נראה כאילו ככה זה יצא מהמפעל, אם אתם שואלים אותנו. בנוסף לזה, במכונית מותקן קיט שלם M Package (מאחורה ובצדדים). אנחנו מאוד אוהבים את הנוכחות האגרסיבית של הסטיישן הזאת, מה איתכם?





אחרי שאמרנו את כל זה, נשאיר אתכם עם כמה תמונות נוספות שצולמו ע"י EBFoto. תודה ענקית להנריק שאיפשר לשתף את המכונית שלו עמכם, זה באמת כבוד גדול! כמו כן אנחנו רוצים לתת חיזוק חיובי לחבר'ה מ-OijOij על כך שהם עוזרים לקהילת הסטאנס השוודית לגדול ולהתפתח. תמשיכו ככה, חבר'ה, אנחנו עוקבים אחריכם!





















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה