יום שבת, 2 ביוני 2012

Swedish Brownie: Johan Rosengren’s MK4 Polo GTI


אם אי פעם תרצו לבקר בטיברו, שוודיה, תקחו קצת זמן, תשוטטו ברחובות העיר ותצלמו את הפולו GTI זרוקה לרצפה שנת 1999 של יוהאן רוזנגרן. את התשוקה שלו למכוניות יוהאן רכש בגיל צעיר. הוא שומר עליה עד היום, תוך כדי תשומת לב לפרטים קטנים, אחרי שצבע אותה בצבע Teak Brown של אאודי ואת הגג בשחור מבריק.





יש יתרונות רבים כאשר אתה עובד במוסך פחחות. יוהאן עיצב את החזית בהתאמה אישית, החליק את החצאיות צד והפגוש האחורי וגם ביצע שינויים במכסה תא המטען, כדי להתאים את הבקליות האחוריות של פולו MK5.



אהבתו של יוהאן למכוניות נמוכות גרמו לו להוריד את הקוילאוברים שלו למצב הכי נמוך וכך הוא הסתובב במשך זמן רב מאוד, לפני שהוא החליט לעשות את הצעד וללכת על משהו יותר פרקטי.



הוא התחיל את התהליך בכך שיצר קשר עם וויל מ-Bag Riders במטרה להזמין כריות אוויר Air Lift Slam Series, אשר הותאמו במקצועיות עם בתי הבולמים על ידי שילוב של מתלי גולף MK2 ו-MK4. עבור חלק האחורי, Rayvern Hydraulics באו לעזרה ובנו לו מתאמים ותושבות מיוחדות תוצרת Chapman.



כל מי שיעיף מבט לתוך הבגאז' שלו, ימצא מיכל אוויר מלוטש להפליא בקיבולת של כ-20 ל', אשר מחובר אל המדחס ViAir 400c דרך הצינורות 1/4. כל זה נשלט על ידי מערכת מכנית עם 4 כפתורים, המותקנת מתחת לגלגל ההגה ושני שעוני לחץ אוויר בתא כפפות.



חניה נמוכה זה נחמד והכל, אבל יוהאן היה צריך משהו מיוחד כדי להפוך את הפולו שלו למהממת. סט של BBS RS 098 בקוטר 16" הורכבו על האוטו, לא לפני שנעשו בהם חורים במרווח ברגים המתאים. כדי להשלים את המראה הרצוי, הגלגלים עברו ליטוש ואליהם נוספו קאנטים 2" וכאפות מיוחדות בהזמנה אישית.



למרות ששוודיה ידועה בעיקר בזכות הבלונדיניות, כאן מדובר בברונטית שתגרום לכל החבר'ה לסובב ראשיהם. אנחנו אהבנו את המכונית של יוהאן ואנחנו מעריכים את העבודה שהושקעה בה כדי להצמיד אותה אל הקרקע.

מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה