יום ראשון, 10 ביוני 2012

VEGAS LIGHTS: THE ROTIFORM AUDI ALLROAD ON SJCS


הרבה חברות חדשות וישנות עושות כניסות מרשימות לסצנת הרכבים העולמית, אחת הדרכים היותר נפוצות  לפרסם את עצמן היא פשוט לבנות רכב תצוגה שיראה שהחברה הזאת רצינית. אחת מאותן החברות היא חברת  Rotiform ואם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלנו כנראה שיצא לכם לפגוש סיקורים לרכבי תצוגה שהם בנו לכל סט חישוקים חדש שהם מוציאים, אז תרשו לנו להציג לכם את הרכב תצוגה העדכני שהם בנו, האאודי אוונט. היפיפייה הזאת יודעת לסובב ראשים ולמרות הכל לשמש בתור רכב משפחה למופת. 




כצפוי מבניה של חברה כמו Rotiform, הגלגלים הם הדבר הכי בולט פה. הסט החדש שלהם בשם SJC  שמאופיין במרכז החישוק שאופייני ודומה לשאר החישוקים שלהם, בשילוב של צלעות עם פרופיל חדש ומודרני שלמרות הכל משאיר את הגלגל עם מראה פשוט ואסטטי ובהחלט מיוחד, כמובן אי אפשר בלי ליפ שנותן לחישוקים האילו את המידה שלהם 19X10 ו-19X11 מקדימה ומאחור (בהתאמה) עם אופסט 0. הליפ ואמצע החישוק מבריקים ומנצנצים מתחת לציפוי השחום שקיבלו. החבילה הכוללת בהחלט הופכת את הסט הזה לאחד המיוחדים שיצאו מבית Rotiform בתקופה האחרונה. 


הגלגלים יושבים מתחת לכנפיים מפלסטיק של הרכב שמרחיבים אותו קצת, ובנוסף לצבע הלא שיגרתי שלו הופכים את הרכב למרשים במיוחד. הסטיישן הזאת קיבלה הדבקה מיוחדת שהופכת אותה לצבע קצת מבלבל בשם "אני חושב שזה לבן, לא בעצם אני דיי בטוח שזה אפור". עם הציפוי כרום של הגלגלים והצבע הלא ברור והמיוחד של האאודי הזאת, חברת Rotiform בהחלט עשתה שינוי גדול לעומת שאר רכבי התצוגה שלהם שמאופיינים בהבדלי צבע קיצוניים בין הרכב לגלגלים. 


הרכב קיבל את ההנמכה שלו בעזרת קיט של חברת AirLift בשיתוף עם ניהול המערכת של חברת AccuAir. ההתקנה המיוחדת של המערכת שיושבת במקום הגלגל ספייר, וכולה בנויה מצינורות אלומיניום מבריקים. התקנה שבהחלט יכולה להיחשב בין ההתקנות המיוחדות ביותר שיצא לנו לראות בסצנת הרכבים. 


ביחד כל החלקים הופכים את הרכב לחבילה מאוד מרשימה, אבל אי אפשר להזניח את המרכיב המכני בפרויקט הזה.. מתחת למכסה המנוע מתחבאים להם צמד טורבינות של RS6 שמעלים את ההספק של המנוע 2.7 ליטר V6 לכ-500 כ"ס. מיותר לציין שרשימת החלקים מאד מרשימה, היא כוללת סעפות , דאונפייפ, וקולר של חברת Wagner Tuning, כמו כן פלייוויל קל, וקלאץ מחוזק, צנרת של Magnaflow, ומשאבת דלק סטייג 3 של EPL.


הסטיישן הזאת היא עוד בניה איכותית ומושלמת של חברת Rotiform, שבהחלט מחזקת את העובדה שהחברות שמזינות את הסצנה בהחלט יכולות להשתתף ולבלוט בצורה משמעותית. הרכבים כמו הסטיישן הזאת מפרידים את Rotiform מכל שאר היצרנים של התאגידים הגדולים. הם חלק מאד גדול מהסצנה שלנו, ואף מהקהילה שלנו, ואין דבר יותר מספק מזה. 



תורגם ונערך מ: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה