יום שבת, 9 ביוני 2012

D/L/K Nissan Silvia S15



יש הרבה אנשים שנהנים מבניה פשוטה ורגילה שבדרך כלל כוללת הנמכה טובה, סט גלגלים מיוחד ולפעמים אפילו איזה ליפ קדמי, מצד שני יש אנשים כמו טקאשי שאוהבים לקחת את הרכב שלהם לרמה אחרת לגמרי. אנשים כמו טקאשי נוטים לא להתייחס למה שהחברה חושבת על הרכבים שלהם. הרכבים שהם בונים מושכים הרבה תשומת לב (טובה ורעה), הם האנשים שעל הרכבים שלהם רצות מחלוקות בפורומים שונים, והכי חשוב זה שהם בונים רכבים בדיוק כמו שהם רוצים. זה אולי לא הסיליביה הכי נאהבת שיש, אבל ממה שטקאשי מספר היפנים מתים עליה! ועם האמרה הזאת, בואו נתסכל מקרוב על הדבר הרועש והרחב והבולט הזה שנבנה בעזרת הסדנא 326 Power היפנית - ניסאן סילביה S15




אנחנו דיי בטוחים שאם אתם חיים ונושמים את עולם הרכב אז כנראה שראיתם את הרכב הזה בשלבים הקודמים שלו. טקאשי נוטה להחליף צבע וגלגלים כל כמה חודשים. ( קישור לתמונה של הרכב בשלב קודם שלו ) אחד הדברים שחשוב לנו לציין שהרכב הזה יושב על קויילאוברים. נכון שבדרך כלל לא היינו עושים מזה עניין גדול אבל זהו האחד הכיולים היותר מטורפים שראינו לרכב שנוסע בלי כריות. אבל שוב, אנחנו לא יכולים לצפות לפחות מסדנת 326Power היפנית שעשתה בניה מיוחדת של הקויילאוברים עם קפיצים שידעו להתמודד עם הגובה הזה. 



מבחינה חיצונית הרכב הזה הוא פשוט חולני. טקאשי פשוט בנה את הכנפיים בכוונה תחילה לשים את הסט אפ הכי משוגע והכי אגרסיבי שהוא רק ימצא. הכל מהרחבה של הכנפיים ועד חיתוך והגדלה נעשו רק בשביל שהוא יוכל לשים את הסט הכי אגרסיבי שיש. כמו הסט הזה של חברת Work Meister M1R. זהו סט של 18X10 לכל ארבעת הגלגלים, (ואם לא התרשמתם עד עכשיו חכו שתשמעו מהו האופסט) האופסט שלהם הוא 37- בגלגלים מקדימה ו57- בגלגלים האחוריים! ואם נדבר על מידת הצמיגים, על הגלגלים מורכבים צמיגים של חברת Achilles ATR במידה 215.35.18. (תודו שעכשיו זה כבר הרבה יותר מרשים). הצמיגים של חברת Achille נהיו מאד פופולריים כאשר מדובר בלעשות סטרץ' ביפן, וממה שיצא לנו לראות עד עכשיו היפנים מאד מבינים בכל מה שקשור למחלקת ההתאמות והסטרצ'ים. 


קשה לפספס אך בכל זאת חשוב לציין שעל הרכב מורכב קיט מאד יפה מדגם S-Chassis ששייך לחברת 326Power. בהתחלה גם אנחנו לא הכי התלהבנו מפתחי האוורור המזויפים, אבל עם הזמן מגלים שזה לא כזה נורא. (תרגישו חופשי להשאיר תגובה למטה עם מה דעתם על הקיט). 


אנחנו די בטוחים שכל מי שקורא ורואה את התמונות אומר לעצמו "אין סיכוי שהוא נוסע ככה ביומיום" אבל כן, טקאשי נוסע ככה ברחבי יפן ביומיום. אתם לבד יכולים לראות לפי התמונות שהוא בעצמו צילם שהוא מאד רציני. 



ב-7 השנים האחרונות שהרכב בבעלות טקאשי, הוא עבר 5 שלבים ששונים אחד מהשני. אתם כנראה תוהים אז מה השלב הבא?  כשטקאשי נשאל מה הדבר הבא הוא פשוט אמר שהוא רוצה לשים מנוע V12 כלשהו ברכב, והעדיף לא לפרט יותר מידי, מה שפשוט הופך אותנו לסקרנים לפעם הבאה שנפגוש אותו. ויש לנו הרגשה ממש טובה שניפגוש. 

בינתיים כל מה שנותן לנו זה להנות מהתמונות של החיה הזאת, נשמח לשמוע מה דעתכם בתגובות למטה. 


























נלקח מ: Stance:Nation



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה