יום שבת, 8 בפברואר 2014

Beauty and the Beast: Kseniya’s 2011 Audi RS5


זה לא סוד שעם שפע של פתרונות חדשניים ומבחר של מתלי אוויר נגישים לכל כיס, גדל גם המבחר של המכוניות שרוצות להגיע כמה שיותר קרוב לרצפה. קסניה ראתה את היתרונות באייר רייד והתאהבה בתרבות הסטאנס, מה שגרם לה לרצות להנמיך את האאודי RS5 שלה בצורה קיצונית כמעט מיד אחרי שהיא קנתה אותה.



דימוי של כוח ועוצמה שמלווה חובבי הרכב במשך דורות; סדרת ה-RS של אאודי נחשבה יותר ל"כלי נשק" מהיר וחזק מאשר עוד רכב Show. אבל קסניה ראתה בה משהו שונה, היא החליטה לשבור את הסטריאוטיפ ולנצל את הקווים המושלמים של אאודי RS5 ואת מלוא הפוטנציאל שלה על ידי הוספה של כמה תוספות פשוטות.



הצעדים הראשונים של קסניה במסע לעבר ההנמכה הרצויה הובילו אותה לסדנת Rub'n'Roll להתקנת מערכת מתלי אוויר ייחודית במינה. לא רק שהאייר רייד מקנה את לוק המיוחד ל-RS5, אלא גם אפשרה לה לנוע בכבישים המשובשים בשיא הנוחות תוך כדי שמירה על היציבות, מה שמאוד חשוב לרכב מסוג הזה.



לסדנת Rub'nRoll היה חשוב למצוא את כל המרכיבים הנכונים והאיכותיים, לכן הפתרון הגיע מאחד והיחיד:  AccuAir.



ניהול המערכת ברמה הגבוהה ביותר eLevel ו- iLevel מצא את מקומו בתא המטען, לצד המדחס הכפול 440C של  ViAir אשר מחוברים למיכל אוויר של כ-20 ליטר, אשר ידאג לספק גובה נכון ואחיזה טובה.


כעת הגיע הזמן להתמקד בבחירת הגלגלים הנכונים כדי להשלים את התמונה. אבל עם המבחר שמציעה חברת Vossen המשימה הייתה פשוטה מהצפוי.


אז עכשיו יש לאוטו של קסניה גלגלי Vossen CV4 במידה 20x10.5 עם צמיגי יוקוהמה במידה 295/30/20, מה שגרם לכמה מהחברים שלה לדאוג שהיא תשפשף את הפגושים בכל פניה. אבל התגובה של קסניה הייתה פשוטה למדי: "מעולם לא הייתה לי בעיית שפשופים בפגושים בפניות, למרות שאני נוסעת בדרך כלל מאוד נמוך. אני חושבת שזה בגלל המתלים האיכותיים. הסט-אפ הזה משלב בתוכו גם נוחות מצוינת וגם קשיחות מספקת כדי להרגיש את האוטו בסיבובים. זה מרגיש אפילו טוב יותר מהסט-אפ המקורי של היצרן."


במציאות קסניה נוהגת מאוד רגוע, אבל גם היא מבינה שאף אחד לא באמת קונה RS5 מבלי לשחרר את כל ה-450 סוסי פרא מעת לעת. לפעמים אחרי יום ארוך בעבודה, היא מרשה לעצמה להתענג על הכוח ולהרגיש את כל העוצמה של המנוע בכבישים המהירים של רוסיה. 



אנחנו יכולים רק לדמיין כמה מבטים וכמה ראשים מסובבים אנשים כשרואים בחורה יפה כמו קסניה נוהגת מכונית ברמה כזאת. 


מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה