יום שבת, 23 בנובמבר 2013

BEN EMERSON'S MAZDA 6



ההרגשה של להיות נעולים על רכב מסוים מוכרת לכולנו היטב. כולנו יודעים מה בדיוק אנחנו רוצים, אבל מסיבה כזו או אחרת (לפעמים בגלל עלות האחזקה) אנחנו פשוט לא יכולים להרשות את זה לעצמנו. זה בדיוק מה שהיה עם בן והמאזדה שלו. הוא חלם על מאזדה 6 MPS, אבל לא יכל לקנות אותה עד גיל 21 בגלל תנאי הביטוח.

כשמלאו לו 21 הוא רכש את המכונית הנחשקת ומיד הלך איתה בדרך המוכרת: הוא רצה אותה נמוכה בטירוף וסטטית ושיהיו לה גלגלים נחמדים. נשמע מגניב!




בדומה למכונית שלו, הוא ידע בדיוק איזה סט גלגלים הוא רצה בשבילה, Work Meisters. הוא חלם על הגלגלים האלה שנים רבות קודם לכן, אבל מעולם לא חשב שיהיה לו האומץ באמת לקנות סט כזה כי הוא לא היה זול. אז בתור התחלה, הוא חשב לקנות סט של Rota Grid Drifts. אבל אחרי שהוא וחבריו החליטו להציג באחד האירועים הגדולים של UK שנקרא Players, הוא לא יכל להרשות לעצמו להגיע לשם עם Rota (מבלי לפגוע בחובבי המותג). לכן הוא היה חייב לממש את החלום ולמצוא סט של Work.



הוא חרש המון באינטרנט עד שבאחד האתרים היפנים הוא מצא את מה שהוא חיפש במחיר שיכל לעמוד בו. אבל זאת הייתה מכירה פומבית ולצערו הוא פספס את המכירה. הוא נורא התבאס מזה אבל לא ויתר והמשיך בינתיים להתעסק עם שאר הדברים באוטו.

הוא רכש סט קוילאוברים וחבר טוב שלו, מתיו, התקין וכיוון לו אותם. אבל אז, ממש במקרה, הוא שוב הציץ באתר היפני ההוא. הם היו שם! סט של Work Meisters הוצע למכירה פומבית, הם היו רחבים יותר ועם אופסט נמוך יותר מה סט הקודם, במצב טוב יותר ובצבע יפה יותר. מושלם! 3 שבועות אחרי זה הם כבר עמדו ליד הדלת שלו אחרי שעשו את כל הדרך מיפן.



אחרי זה הצמיגים ועוד כמה תוספות קטנות וסוף סוף האוטו היה מוכן לאירוע הגדול! יום לפני Players, הוא קפץ לאירוע נוסף, Rollhard ולהפתעתו חטף פרס באירוע. הוא היה מאושר.

כפי שניתן לראות, מדובר בפרויקט נחמד ומעודן, שנעשה בטוב טעם ואלגנטיות והכי חשוב שאפו על בחירת הפלטפורמה מעט לא שגרתית בסצנת הסטאנס. אבל לצערו של בן, הוא ככל הנראה יאלץ להיפרד מהמאזדה כיוון שהנסועה היומית שלו גבוהה יחסית והאוטו לא חסכוני במיוחד, לכן הוא מתחיל לחפש מחליפה ראויה אבל יותר סלחנית בצריכת הדלק. משהו אומר לנו שגם המכונית החדשה תזכה לאהבה וטיפוח כמו שבן יודע להעניק.






































מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה