יום שבת, 26 בנובמבר 2011

Honda S2000 - Keeping it Fresh


המכונית שלפניכם נמצאת "במעקב" של StanceNation כבר במשך שנתיים. היא שייכת לבחור בשם KJ מג'ורג'יה, יכול להיות שאפילו ראיתם את הרכב שלו פה ושם באינטרנט מבלי לדעת שהיא שלו אפילו. לדוגמא, הרכב הזה הופיע ב-StanceNation לפני כמה חודשים והיא נראתה שונה לחלוטין. ה-S2000 של KJ עברה מספר שינויים ושלבים בחייה, מקאמבר קיצוני עם צמיגים מתוחים לחישוקים קלאסיים RPF-1 של Enkei המתאימים לנהיגת מסלול ועד למצב הנוכחי, אשר לדעתינו משלב נהדר בין המראה לשימושיות. המון זמן וכסף הושקעו ברכב הזה במשך השלבים האלה, אבל זה מה ש-KJ אוהב בתחום הזה. הוא משתדל לשמור על יצירתיות, מנסה לממש רעיונות חדשים, לשנות דברים ולשמור על הרעננות.





חישוקי CCW נחשבים למיושנים כבר זמן מה, אבל KJ עדיין רצה לנסות אותם על הרכב שלו. הוא טוען כי בשבילו זו שילוב מושלם בין שני העולמות, גם ל-show וגם ל-go. החישוקים הם מדגם LM20 של CCW במידות 18X10 עם אופסט 51 ו-18X11.5 עם אותו האופסט, אשר עטופים בצמיגים במידות 245/35 ו-285/30, בהתאמה. 285 זו מידה קצת מוגזמת לדעתו של KJ אבל מבחינה אסתטית הם נראים מדהים על ה-S2000. 




בעתיד KJ מתכנן לגדוש את ה-S שלו בעזרת קיט מגדש-טורבו של Greddy בשילוב עם משאבת דלק וולברו 255, חנוקיית דלק חדשה ועוד. מבחוץ הרכב נראה מצוין בזכות הצבע בגוון phantom blue מטאלי. מקדימה הותקן פגוש ASM מסוגנן עם דיפיוזרים צדדיים וכן מראות צד m-racing type I. בעתיד הוא מתכנן לרכוש גג קשיח ודיפיוזר אחורי. 










פנים הרכב לא עבר שינויים דרסטיים, גלגל ההגה הוחלף לאחד של MOMO עם מתאם NRG והותקנה ידית הילוכים של QR TSW. כמו כן מערכת סטריאו שלו עברה שדרוג רציני שכולל רכיבים של Kicker Audio.








מקור: StanceNation

תגובה 1: