יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

More is just the beginning…Part Two



סצנת חובבי המכוניות בארה"ב פשוט ענקית, אבל עדיין היא רק הולכת וגדלה. מדי שנה צצים אי שם אנשים ושמות שאי אפשר להתעלם מהם. שניים מהם הם סאם דובינס ואנה טיילור. לא רק שצמד הזה מספק לנו אין ספור פורנוגרפיה מוטורית, לאחרונה הם גם נכנסו למגרש המשחקים של המדיה והבידור. מספר עצום של בלוגים בנושא המכוניות צצו לאחרונה וכל אחד מהם שואף למצוא דרכים חדשות לספק לנו את הסחורה. אבל הדרך של סאם ואנה מעט שונה משל אחרים. הם החליטו לקום מהכסא, להתרחק מהאינטרנט ולהוציא לאור ספר צילומים שכולו מוקדש לרכבי הקונצרן VW שהם כל כך אוהבים. 
לאחרונה, לחבר'ה מ-Gengstout הייתה הזדמנות להפגש ולשאול את היוצרים של הפרוייקט שנקרא More Than A Drive, מספר שאלות. אם לא הכרתם את סאם ואנה - עכשיו תכירו!



חלק שני - סאם דובינס (Sam Dobbins)


1. קודם כל, הרבה אנשים לא יודעים שום פרט עליך (כולל אותנו), כמה זמן אתה כבר מצלם ומה גרם לך להרים את המצלמה לראשונה?

התחלתי לצלם לפני בערך 8-9 שנים. לא התעסקתי בתחום הזה יותר מדי עד 2006. הייתי מצלם פה ושם עם מצלמת HP פשוטה 3.1 מגה פיקסלים, בעיקר צילמתי את החברים שלי איתם ניגנתי בלהקה. זו הייתה תקופה מוזרה מעט, כי מצלמות דיגיטליות רק התחילו להיות נגישות, אבל הטרנד עוד לא התפשט. הייתי מצלם הרבה בכל מיני הופעות פרועות ורועשות. אז רכשתי את הפולקסוואגן הראשונה שלי ומשם הכל "התדרדר".

2. האם ישר "צללת" לתוך עולם הצילום בתחום הרכב או שמא היה לך כיוון אחר בראש לגבי תחום הצילום?

בהתחלה הייתי מצלם מכוניות בכל מיני מפגשים ואירועים מוטוריים מקומיים, אבל את ה-150% מעצמי הייתי משקיע בתיפוף כחבר להקה, וככל שהיינו מצליחים יותר ככה היה גדל התקציב שלי. בערך בתקופה שהתחלתי לצלם בפילם שחור-לבן, התחלתי לחשוב ברצינות על "הסבה" מקצועית, כצלם מכוניות. זה פשוט היכה בי כמו טון של לבנים..חשבתי לעצמי שהרי מישהו שם מתפרנס מצילום מכוניות עבור מגזיני רכב שונים, אולי אני אהיה כמוהם מתישהו.



3. האם יש משהו שאתה ממש ממש רוצה לצלם ועוד לא הייתה לך את ההזדמנות?

אני די מסכים עם מה שאנה אמרה לגבי הצילום במדבר המלח, הוא ממוקם גבוה ברשימה שלי. מלבד תחום הרכב, תמיד הייתה לי משיכה לאזור הצפון, תמיד רציתי לצלם ב-Aurora Borealis בעלת נוף המזכיר את האלפים, כאלה מקומות אפשר למצוא רק בצפון המדינה. 

4. בוא נדבר קצת על הפרוייקט More Than More. בדומה לאנה, אתה בחור די עסוק. מאיפה צץ לכם הרעיון של הפרוייקט More Than More?

ובכן, אחרי שאיכשהו שכנעתי את אנה לטוס איתי לאזור ה-Pacific Northwest שגובל עם הרי הרוקי, לאירוע ה-Leavenworth Drive שעליו היא בקושי שמעה, מצאנו את עצמינו נוסעים חזרה ל-Spokane אחרי כ-7 שעות שינה במשך 5 ימים ו...BAM! אנחנו פחות או יותר גנבנו את המילים אחד של השני ואז נולד הספר הראשון שלנו. מנקודה זו ואילך היה כאוס שלם עם אין ספור רעיונות ש"השפרצנו" לכל עבר, עד לנקודה שבה זה הרגיש שיש לנו שני מוחות שעובדים על אותו הגל...



5. הסרט: תן לנו קצת רקע עליו, מה הוא יציג לצופים? מה החלק האהוב עליך בסרט או מה הכי אהבת לצלם?

כאשר לראשונה הצגתי את הרעיון של הסרט לאנה, המטרה הגדולה ביותר שלי הייתה להעביר את התחושות שלנו לאנשים שיצפו בו בבית. אירוע ה-Leavenworth Drive הוא האהוב עליי מבין אלה שמתקיימים באזור ה-PNW ואני באמת מרגיש שם כמו בבית. הייתה לנו מטרה עיקרית אחת: לצלם את האירוע בצורתו האמיתי. רצינו משהו ייחודי, לא עוד סרטון קצר עם זוויות צילום מגניבות ומוזיקת רקע מהאינטרנט, כי באירוע יש כל כך הרבה יותר מרק מכוניות. לא רק בשביל המכוניות אנחנו כאן, למרות שכל החברים הטובים שלי וחברים של החברים שלי הגיעו מעולם המכוניות. הסרט הזה הוא בעיקר על האנשים, על סגנון חיים והוא מוקדש לכל אותם האנשים, כי באנו בשבילם. 

6. מתי תתקיים הבכורה של הסרט? איפה הוא יוקרן ואיך אפשר לרכוש אותו?

הבכורה של ה-More Than A Drive תתקיים ב-17 בדצמבר בסיאטל, וושינגטון. בשביל ההקרנה מצאנו מקום מגניב בטירוף שנקרא Naked City Brewery שמכיל עד 75 מקומות ישיבה, ושם הכל יתרחש. כעת אנחנו בתהליכים של התקנת מצלמות בשביל להעביר את הבכורה בשידור חי באינטרנט ולאחר מכן ניתן יהיה לרכוש את הסרט ב-DVD. יש סיכוי שנעשה מכירה מוקדמת של הדיסק, במחיר מוזל יותר, אז כדאי לכם לעקוב אחרי דף האינטרנט של More Than More, או שפשוט כנסו לקישור: More Than More





אנחנו מקווים ששני הסיקורים על הפרוייקט More Than More נתנו לכם פרספקטיבה מעט שונה בנוגע למה שסצנה הזאת יכולה להביא לכם, מלבד מכוניות מטורפות. האנשים שמביאים לנו את המכוניות מאוד מוכשרים וחכמים (אנה וסאם). אנשים כמוהם הם אלה שנותנים לנו את המוטיבציה להמשיך לעסוק במה שאנחנו אוהבים, מקווים שגם לכם.

מקור: Gengstout

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה