יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

Honda S2K - Putting Midwest on the Map


היום אנחנו נסקר אחת ה-S2K הפשוטות מבין אלה שכבר היו אצלינו בבלוג, אבל עדיין, היא פשוט מאלפת! היא שייכת לבחור צעיר בן 20 המתגורר בקנזאס ושמו לנדון (Landon). כן כן, הוא רק בן 20! כשלנדון סיים את בית הספר הוא יישר התחיל לעבוד בעסק משפחתי ואחרי זמן מה, אחרי שהצליח לחסוך מספיק כסף, שם ידו על מכונית חלומיו, הונדה S2000 בצבע Rio Yellow. במשך כמה שנים שה-S בבעלותו של לנדון, היא הספיקה להחליף כמה סטים של ג'אנטים ועברה מספר שינויים קוסמטיים. הרכב הזה ראה כמעט הכל, החל מחישוקי Work Meisters ועד למכסה מנוע קארבון ודיפיוזרים. כעת, בעזרתו של צלם מוכשר בשם גראנט קוקס תוכלו לראות את ה-S היפיפיה של לנדון מכל הזוויות. אגב, אנחנו לא נתפלא אם נגלה שבזמן פרסום הסיקור, לנדון כבר הספיק להחליף את הג'אנטים באחרים.





לפני הכל, החישוקים הנוכחיים על הרכב של לנדון הם מדגם 521 של XXR במידה 18X10 בכל ארבעתם עם אופסט 25, העטופים בצמיגי 215/35/18. לנדון אוהב להחליף את החישוקים לעתים קרובות מאוד והוא מסביר את זה כך: "קשה לי מאוד להחליט בנוגע לג'אנטים, הטעם שלי משתנה מהר מאוד. אני בטוח שסט הנוכחי רחוק מלהיות האחרון". במשך תקופת הבעלות, הצבע בכנספי הרכב השתפשף בגלל החלפת כל כך הרבה שטים של חישוקים (לא כולם ישבו בול במידה...), כמו כן, הרכב סבל ממספר נזקי טבע כגון שקעים קטנים מברד וכו'. לנדון היה קצר במזומנים ולקח מעט זמן עד שהוא חסך כסף לטיפול קוסמטי מקיף. הטיפול כלל צבע כללי לאוטו והרחבת בתי הגלגל כדי להכיל את החישוקים הרחבים מבלי שישתפשפו. היום ה-S שלו, אחרי 7 שנים על הכביש, נראית כאילו הרגע עזבה את אולם התצוגה!




למי שלא מכיר את קנזאס, אנחנו נגלה לכם כי הכבישים פשוט קטסטרופליים! אנחנו לא מדברים רק על מהמורות או פסי האטה גבוהים להחריד, אלא גם על מדרכות מגוחכות וכבישים "לעוסים", תוסיפו לזה קרח ומלח בחורף וקיבלתם מתכון מעולה לנסיעה "נינוחה". עבור לנדון, להתגלגל מדי יום בתנאים כאלה, כאשר הוא מונמך די אגרסיבי (לא ש-S2000 גבוהות במקור..) על קוילאוברים של Megan Track, זה מצריך אומץ רב ומשנה זהירות כפול. מי שכן מכיר את קנזאס, יכול בבטחון לערוב לדברינו בתוך תיבת התגובות למטה :) 












כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, מלבד הליפ קדמי OEM - הרכב לגמרי מקורי. טוב נו, אם לא לוקחים בחשבון את ההגה עם מנגנון שליפה של NRG ואגזוז בודד של Greddy Ti-C. אבל זה הולך להשתנות בקרוב. לנדון מספר כי במהלך החורף הוא מתכוון לעבוד ממש קשה וממש הרבה כדי לחסוך כסף ולהוסיף לפנים הרכב כמה ממתקים כגון כלוב התהפכות, מושבי ספורט של STATUS ואולי אפילו גג קשיח OEM. לנדון לא נראה לנו כמו בחור שמחפש כוח והספקים גבוהים, אם לשפוט לפי כמות דו"חות מהירות שיש לו ברזומה (ויש לא מעט). הוא מעדיף להתגלגל מאוד איטי ומאוד מאוד נמוך. 


















נלקח מאתר StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה